..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Sinema ve Televizyon > murat sarı




18 Ekim 2013
Güneşi Uzun Zamandır Beklemişiz!  
murat sarı
Eskiden insanlar az iletişim ile ekran yüzleri olup kendilerini sevdirirlerdi. Ama her çağın bir zorluğu vardır. Şimdiki nesilde başka sıkıntılar çekiyor, ama kameraya ısınmaları daha kolay. Bu sıcaklıktan günümüz oyuncusu Kerem sayer yani Kerem Bürsinde kızların yeni gözdesi kardeşimiz, Hollywood sinemasında düşük bütçeli bir iki yapımında oynamış ama bence burada kendini daha iyi gösterecektir.


:ABAJ:
Yayına girdiği tarihten bu zamana izlenme oranları gayet yüksek olan bu dizi, herkesi yavaş yavaş ekrana bağlıyor. ” Boys Over Flowers ” Kore dizisinden esinlenilen ve senaryosu ile her hafta karakterleri birbirine farklı bir şekilde bağlayan ilginç bir dizi.

Yaklaşık son iki yıldır dizilerdeki ilerleyişlerimize en büyük örneklerden biri arasında gösterilebilecek ve bizi iyi lanse edebileceğini düşündüğüm bir dizi. Her hafta yayınlanan dizinin en ilginç kısmı ise bence fragmanları, kendi yayın fragmanları ve internet özel diye yayınlandıkları fragmanlar neredeyse kısa film kıvamında bence dizilerden daha da başarılı ilerlediğimiz bir konu varsa oda bölüm öncesi fragmanlar ve teaserlardır.
Bunlar her hafta diziyi bekleyen izleyiciyi daha da meraklandıran şeylerdir. Ne kadar iyi fragman o kadar izlenme oranıdır.

Oyuncumuz olan Hande Doğandemir dizimizdeki hırslı genç kız rolünü çok iyi oynamakta, 14 üncü bölümdeki aceleci konuşma tavırları dışında bence bu dizi ile kendinden sıkça söz ettirecek bir kişi. Ekranın doğal yüzü, herkeste bu yetenek mevcut olamaz Herkes kameraya alışamaz. Ama teknoloji çağında olduğumuz için günümüz gençliği daha hızlı oyunculuğa adepte oluyor. Eskiden insanlar az iletişim ile ekran yüzleri olup kendilerini sevdirirlerdi. Ama her çağın bir zorluğu vardır.

Şimdiki nesilde başka sıkıntılar çekiyor, ama kameraya ısınmaları daha kolay. Bu sıcaklıktan günümüz oyuncusu Kerem sayer yani Kerem Bürsinde kızların yeni gözdesi kardeşimiz, Hollywood sinemasında düşük bütçeli bir iki yapımında oynamış ama bence burada kendini daha iyi gösterecektir.

Bana göre yeni diziler geleceği zaman bu diziden çıkacak oyuncular Hande Doğandemir , Kerem Bürsin, Yağmur Tanrısevsin ve Yağmur karekterine hayat veren Merve Hazer ‘dir. Bu dizideki güler yüzlü kız hali onu izleyiciye çok sevdirecektir. Emre kınay ise kendini kanıtlamış çok kaliteli bir oyuncudu, bence de bu dizideki rolü onu bir üst sınıfa taşımıştır. Her bölüm kendini izlettiren senaryosu ile Pazar gününe alıması kararıylada çok başarılı olduğuna inandığım bir dizi, bu seviyede giderse ikinci sezonuna bence çok rahat onay verilir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sinema ve televizyon kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Kadının Gücü ‘’ Dimdik Ayakta Duruşu ‘’ Pelin Çift
Aramızda Kalsın ‘’ Kimseye Söylemeyin ‘’


murat sarı kimdir?

Araştırmaktan çekinmeyen, kendini geliştirmeye adamış, sürekli okuyan ve izleyen bir insan.

Etkilendiği Yazarlar:
yazarlar Ahmet Ümit, Atilla İlhan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © murat sarı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.