Şiir, duyguların dilidir. -W. Winter |
|
||||||||||
|
Ya da sırf yüzyıl geçti diye müzakerenin en pahalı tablosu seçildi Kaplumbağalar...Bu hesaba göre ressamın çizdiği bir çift göz değerli olmak için yüz yıl bekleyecek. Ne kadar zaman harcamışsak o kadar değerli oluyormuş ya her şey. Kaç yıl evliysen o kadar değerli oluyor evlilik müessesen. Bazen bir bakış olamaz mı tüm güven? Bazen bir gülümseme olamaz mı anne tadında tüm samimiyet? Ya da tüm bedeni titreten aniden bir dokunuş olmaz mı? Aldığın bir gül tüm pahalı hediyelerden daha anlamlı olamaz mı? Bir öğretmenin ailenden daha yakın olmamaz mı? Bazen simidini paylaştığın o küçük çocuk mutluluğu öğreten insan olamaz mı? Bir şeyin değerini yıllar belirlemez. Hele de bu bir sevgiyse bu bir aşksa ya da bir güvense işte bunları zaman hiç belirleyemez...Ne yaşadığındır önemli olan ya da küçük ömrümüze ne sığdırdığımızdır bizi kıymetli yapan...Güvenmektir bir insana sebepsizce. Güvenmek...Evet güvenmek bir insana...Güveni nasıl olurda yıllar belirler ki? Ben aklımın bana çizdiği zamana inat sayılar da az yüreğinde çok güvenenlerdenim. Ben bir bakışı yıllanmış sevgilere değişenlerdenim. Ben minicik bir çocuğun söylediğini, sözde kırk yıl yaşamış bir adamın sözüne değişenlerdenim. Yani anlayacağın ben “yaşamı” zamanla ölçmeyenlerdenim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © MerveBağcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |