..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Toplum ve Birey > mehmet avcı




25 Şubat 2013
Mutsuz İnsan  
mehmet avcı
Varlık içinde yokluğu düşünerek kendini mutsuz eden insan


:ABBD:
MEHMET AVCI


MUTSUZ İNSAN

Mutluluk kavramının girdabında yoğrulan insan.Beklentilerin hedefine ulaşılınca mutlu olur,fakat kısa süren bir mutluluktur bu. Büyüyen insanla büyür hedefler ve bunun için kısa sürer mutluluklar.Hep arayışa aralanan kapılar,ardına bırakılanları görmeye engel.Hayattan olan beklentilerin sınırsız doyumsuzluğu kimini aşkla,kimini şöhret ve servet hırsıyla kaplayan bir kör bakış. Mutluluğa ulaşılacak son kapıdan içeri girip orada mutlu kalmayı beceremeyen tek canlı,insan! Bir tuhafdır duygumuz,bir tuhaftır nankörlüğümüz ve bir tuhaftır aç gözlülük serüvenimiz. Öyle bir yolculuk ki varış çizgisine ulaşan yok. Değişen Dünya ve değişen insan. Üzüntüler sevgiye,mutluluk sa Dünya'ya dikmiş gözlerini. Ne insan halden memnun ne de hal,insandan.
Menzile konulan hedefler mutluluk yoluna konulan en büyük engel.Topraktan ödünç alınan bedenleri çatlatmış kuraklığımız.
Bir misket'le,bir oyuncak bebek'le mutlu olan o çocuklar nereye kaybolmuşlar. Değiştik,değişiyoruz ve dahada değişeceğe benziyoruz.

25 02 2013




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
28 Şubat
Söylem Dindarlığından Eylem Dindarlığına
Elimden Tutup Bağrına Bassın Beni Hayat

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yakamoz [Şiir]
80’lerde Çocuk Olmak... [Şiir]
Bir Umut [Şiir]
Ey Yâr [Şiir]
Gidiş - Dönüş [Şiir]
Yürümek... [Şiir]
Siyasi ve Fikirsel Evrilmeler [Şiir]
Eski Günler [Şiir]
Ölüm Bizi Eşitledi [Şiir]
Sen Olmayınca [Şiir]


mehmet avcı kimdir?

yüreğimden kopanları cümle olarak yazıya aktarmak istiyorum. . . Güzel olması için özel bir gayret sarfetmekten uzağım. . . Hayat nasıl spontane olayları bize yaşatıyorsa bende o an içimden geçenleri yazmaya çalışıyorum. .

Etkilendiği Yazarlar:
herkesten alınacak birşey vardır


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehmet avcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.