..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Diğdem Esra Ceylan




16 Aralık 2012
Yerini Bulamamışlar  
Diğdem Esra Ceylan
Ask bana hep yalnizlikla geldi bu hayatta..Diger zamanlarda sadece tek basimaydim..


:BJCF:
"Yerini bulamamislar"

Kendimi, hani su en icimdekini yazmaya kalksam diye dusunurum bazen, acaba neye benzerdi? Korkaklikti belki bazen, kelimeleri kendimden uzak tutusumun nedeni..

Ask bana hep yalnizlikla geldi bu hayatta..Diger zamanlarda sadece tek basimaydim.. Pek elimden tutan olmadi, bazen ben istemedim bazen onlar.. Sonunda alistim zaten boyle yasamaya, hatta artik sarilana da tuhaf bakar oldum, elimi tutana da.. Ask neydi sahi istediginde dokunmak miydi, yoksa dokunmadan, gormeden, konusmadan yillarca onu yasamak miydi, kendini unutarak ? Sahi yerim neredeydi su garip dunyada? Varligindan habersiz oldugum kucuk bir sahil kasabasi, ya da asla tanisamayacagim bir kimsede miydi? Hangi yurekteydi? Yoksa sadece kendimde miydi ? Pek bilemedim. Kendime ait bir odam dahi olmadi ki hic su hayatta.. Dusunurum o yuzden, insanin bir yerinin olmasi nasil bir duygudur acaba? Iste sahiplenmeyi de hic ogrenemedim o yuzden...Insanlar gorururum, iliskilerine, sevdiklerine, islerine, hayatlarina sahip cikarlar..Ne imrenirim onlara.. Yerlerini iyi bildikleri icin olsa gerek diye dusunurum.. Bazen heveslenir onlari taklit etmeye calisirim, belki oyle basaririm birseylere tutunmaya diye. Ama bana ait olmayan bir duygu, ben de ne kadar sure kalabilir ki? Hersey bir nefeslik yasanir, gelir gecer sonunda. Ve ben yine bir ruyadan uyanirim, varolmadigim bir dunyaya.. Birakirim, tutmaya bir nefeslik calistigim, her ne varsa..

Bazen sevgim zayif dusurur beni, gerci karsiliksizsa hangimizi dusurmez ki? Hangimiz hep evet demek zorunda kalmaz ki hukmu gecmiyorsa yuregine.. Ama ogrenmem gerek diye dusunurum karsiliksiz, oldugu gibi sevmeyi..Bazen sadece bir testte olduguma inanirim bir omur, bilmezler ki niye hala durur beklerim, tahammul ederim bana uygun olmayan insanlara. Ogrenmem gereken seyler icin oldugunu bilmezler..Her birinde baska bir eksigi deneyimlerim, baska bir eksigi gidermeye calisirim..Bilmezler ki.. Ve sonunda bir suru soru icinde, ben hep ayni soruda takilip kalirim : " Bu sefer yerimi buldum mu?"

Yine olmadi galiba kendimi bulastiramadim yazdiklarima...

Digdem Esra Ceylan



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kavusma

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yagmur Yagarken [Şiir]
Kalp Sustu [Şiir]
Kırmızı'yla Tango [Şiir]
Son Tango [Şiir]
Aşk'la Tango... [Şiir]
Alaca [Şiir]
Hayat Sürprizleri Sever [Şiir]
Kacamadıgım... [Şiir]
Hayalet [Şiir]
Hepsi Bu... [Şiir]


Diğdem Esra Ceylan kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Diğdem Esra Ceylan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.