Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
ve siyahı giydiği saatlerde , sana yalnız olmadığını hatırlatan umut ışıkları gökyüzünde sıralandığında içimde ağlamaklı bir çığlık… Özlemeye değer ne kaldıysa özlüyorum.. Ve özlemekten vazgeçtiklerimi geride değeriyle bırakarak.. Umulmadık anda.. Gezerken… Yürürken.. Okurken.. bakarken .. her neyapıyorsam işte .. İçimde bir yumruk kılığında kitle hissediyorum.. Ağrıtan.. sızlatan..İyi huylu kötü huylu çift taraflı bir kitle.. aklıma uzaklar takılıyor.. ağladım yine anılara ve anılardaki ‘o’ya.. anılardaki ‘onlar’a.. canlı cansız ,etkili etkisiz her bir ‘şeyler’e.. Gözüme nem çalıyor , çocuk edasıyla tökezleyip düşüşlerim ve elimin tozunu silip yola devam edişim.. Ve yakar topunda vuruluşlarımın açtığı hayal kırıklıklarım.. Saklambaçta sobelediklerimin tesellisiyle avunuyorum sobelendiklerimi gizleyerek .. Çokkere provasını yaptım hayatın birinci ikinci üçüncü diye açılan perdelerini.. geleceği minyaturleştirip Evcilik oyunu oynayarak çoktan alıştım sahnelere... Tek bir farkla hayat bu kadar ciddi değildi.. Demlendim.. Zaman ola bir gözyaşıyla..bir çığlıkla.. Zaman ola bir şer bir belayla.. Zaman ola bir iyilik bir güzellikle.. Hecelediğim hayatı,demlendikçe konuşmayı söktüm.. Emekleyerek soluduğum ömrü,demlendikçe yürümeyi öğrendim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Semiha Özgür Sezer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |