..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Nihal Yıldırım




20 Mayıs 2012
Kelebekler Sadece Tuzak  
Onlara Aldanmayın!

Nihal Yıldırım


Aşk bu mudur? Aşk böyle mi olmalıdır? Nerede kaldı utancından sılanın yüzüne bakamayan aşıklar? Nerede şimdi o en eski hatıralar?


:AFBG:

Birbirine aşık iki insan...
Dünyada alışılagelmiş yargılar vardır.Örneğin; ilkbaharda aşık olmak zorundasınız, el ele diz dize oturmalısınız vb.
Boğaz manzaralı aşklar vardır. Ambalajı en romantik olanlar da onlardır. Peki ya bir sahil, bir köprü yetmiyorsa?
İnsan aşık olduğunda karnında hani şu küçük aşkı simgeleyen kelebekler dolaşır. İnanmayın onlara! Aslında onlar sizin tüm fiziki ve ruhsal dengelenizi alt üst etmeye çalışan, oldukça sinsi olan yansımalardır. Nerede görülmüş sorarım bir aşkın veya bir sevginin bitmediği?
Eleştirdiğim nokta aşk değil kesinlikle. Dünyanın en masum (!) duygularından biridir o. Tabii gerçek kalıplarına uyduğu müddetçe.Ben aşkın en derinden gelen; gizli kalmış kilitli kutulardan, tozlanmış raflardan indirildiği; insanın kendine verdiği sözleri yıktırdığı hallerini severim. Acı çekmem gerekiyorsa da çekerim.
Peki ya aşkı bir iki popüler şarkıda bulanlara, kendilerini saatlerce bir iki kadehin arkasına atanlara ne demeli? Aşk bu mudur? Aşk böyle mi olmalıdır?
Nerede kaldı utancından sılanın yüzüne bakamayan aşıklar? Nerede şimdi o en eski hatıralar?
Sanırım ben biraz geri kafalıyım. Bana göre sevgilinin yüzünde ömrü görmeli insan. Gözleri ne renk olursa olsun çakırım demeli. Saçları nasıl olursa olsun dokunmaya korkmalı bir tek teli düşer diye. Utangaç olmalı aşık, tensel arzuları geçmemeli aşkının önüne. Bir dertse eğer yakalandığı duygu trafiği devası da sevgili olmalı.
Başladığında hayat maratonu birlikte başlamalı. El işte o vakit tutulmalı. Aynı gül bahçelerinden geçildiğinde birinin eline batan diken diğerinin canını yakmalı. Farklı yerlerde olduklarında belki de yollar ayrıldığında hala o dikeni hissedebilmeli. Farklı şehirlerde ayrı iki beden aynı ruhu paylaşmalı. Öyle bir aşık olunmalı ki nihayetinde Ahiret'te de aynı bahçelerde dolaşmalı birlikte. Ama bu defa dikensiz, dupduru ve sadece onunla sonsuz, uçsuz bucaksız bir hayat...

Ben aşkı böyle görüyorum. Ama en fenası aslında hiçbir zaman böyle olmayacağını biliyorum. Hikayeler bile değişmişken, prens artık balkabağıyken düşlediğim aslında her kadının düşlediği aşk yalnızca üstatların şiirlerinde kaldı!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Limonlu Dondurma
Ne Ben Ne De...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kısa Kısa [Şiir]


Nihal Yıldırım kimdir?

Henüz çok büyük değilim ama yazma ihtiyacı hissediyorum. Yaşta değilmiş keramet meğer. Meğer gerekli olan tek şey yaşamak ve yazmakmış.

Etkilendiği Yazarlar:
Biraz Yahya Kemal belki İstanbul nedeniyle biraz da annem.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Nihal Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.