Bizler istediğimiz gibi davranamıyoruz galiba . özgür değiliz bu konuda bastırılıyoruz . doğuştan alıştırılıyoruz bir tiryaki gibi . Alıştığımız şey bir otorite ! Yaşamamızın her yerinde ; yemede , içmede , varlıkta,yoklukta,savaşta,barışta,sevgide,aşkta ve nefrette . İnsanlar insanlar doğduğunda bu iç güdülerle doğmuyor maalesef , ama yetiştiriliyor saldırgan , savurgan yada mecbur bırakılıyor . Çünkü insanlara eşit davranılmıyor ve insanlarda bir birine eşit davranılmıyor hayvani hareket olan doğal seleksiyonu bizlerde yapıyoruz ! Eziyoruz , mutlu oluyoruz bununla egomuzu tatmin ediyoruz zevkler artık değişiyor aşk ve sevgi zevk vermiyor artık insana Acı , nefret yeni nesil bunlarla büyüyor artık . ! Farkındamısınız bir bebeği bile severken zarar vericem korkusuyla yaklaşmıyoruz ! İçimizde bir sevgi var bunun farkındayız ama her zaman bastırıyoruz daha çok hayvani duygularımızı ön planda tutuyoruz , gençken güzeldir bu duygu yavaşlar daha sonra yaşlandıkça içindeki sevgi yüzeye ulaşır çünkü artık vücut güçsüzdür ve saldırganlık , sevgiye yenik düşer Artık saldırganlık bastırılmış dünyaya neşeli bir bakış başlamıştır İnsan yaşlıyken kendini bu nedenle daha özgür hisseder ama , artık özgürlüğün bir mantığı kalmaz , senden güclüler olmuştur ve doğal seleksiyon ! Artık yenildiniz . Çünkü güçsüzsünüz , yaşlıyken gücünüzü kanıtlamanın tek yolu vardır . tohumlarınızı saçarsınız başınızda bir otoriter yokdur ve artık otoriterin kendisi olmak istersiniz ! Yıkalım bu tabuyu ve sarılalım ,selamlayalım bir birimizi . Bir kere hep bir ağızdan gülelim yada üzgün bir arkdasımıza destek verelim . mutlu olalım ve mutlu edelim ...