"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Saat 2 Bir adamı seviyorum, şerefsizin teki. Saat 2, sanıyor ki beni (benim çok ötemde ) bir adi. Saat 2, sevsin istiyorum, bile bile içindekini Saatleri saymıyorum. Kafamı o şair gibi duvara vurmuyorum. Beni sevmese de, Yoksunluktan korkmuyorum. Saat 2 :22. Az önce aldattığım bir adamı seviyorum deli gibi. Çekinmiyorum, acımıyorum kendime. Yarin 7 de uyanıp, Gözlerine bakmaktan ürkmüyorum. Çetrefillendikçe uzuyor gibi sanki, Sürrealist resimlere dönüşüyor ruhum. İçimi Dali'nin peynirlerine benzetmeye niyetim yok bu defa. Domuz kani, domuz sosisi kıvamında uyanacağım. Sevginin ondan ve benden çok ötede olduğunu bilerek. Sevginin onun bedeninin ve benim bedenimin dışında olduğunu duyarak. Ne rüzgarda savrulan pembe şal, Ne kırmızı rujum, ne akmış rimelim Değil aşk Ne de kasıklarımda olasılıksız beliren duygu. Ben, kendim, kendi içimde, Ben; bencileyin sevdiğim adamların ötesinde Duyguyu beklemeye geçtim. Hep bir sonrakine gözümü diktim, kaçırmak pahasına hatta Reddedilmekten korkan yanıma kırmızı bir gül verdim. Alladım pulladım ihanete özenen yanımı, Yetmedi kelepçeledim, yatağın başına. Kıskançlığıma peçe taktım, Akdeniz ruhuma fora Ve dedi ki usulca kulağıma "Ruhunu yakalayamıyorum anlayamıyorum dediklerini" Buz kesildi dudaklarım dudaklarının yanı sıra Nedendi bunca anlamsızlık? Kırmızı rujuma rağmen Akdeniz ruhuma lanet edene, gözlerimi dikip ceplerimde ki küflenmiş inançlarımı avuçlarına bıraktım... Türk sanat musikisinden hale yaptım başıma İnadına rock çalıyordu sokaklarda........
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Semin Sinem Ay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |