Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
Peki hiç bu çocukların ailelerini düşünen oldu mu ?(düşündüğünüzü biliyorum)Sabahtan akşama çalışıp didinen ekmek parası peşinde koşan ,çocuklarıyla beraber geçirecekleri bir akşamın ümidiyle yaşayan bu ülkenin vatandaşları.Onların canlarından bir parçası olan çocukları, siyasi idolojilerle beyinleri sömürülüp hayatları karartırınca geriye kalan ailesi ne olacak?Bu isyan ruhuyla taşmış o gence mi sormalı bu soruyu yoksa onları kullanan vampirlere mi sormalı? Vampir?..Gençliğin yeni romantik kahramanları değil miydi bunlar?Kan emicileri tutkuyla seven bu gençlik kahramanı nasıl oluyor da onların karşısına ya da yanına geçip onları gruplaştırıp kan akmasına sebebiyet veriyor.Daha sonra ne mi yapıyorlar televizyonlardan , çocuklarıyla beraber öldürdükleri ailelere baş sağlığı diliyorlar.Ha bu arada onların çocukları KURŞUN GEÇİRMEYEN CAMLAR ARKASINDA PEMBE MASALLARINI YAŞIYORLAR. Dün istanbul da sebepsiz yere bir genç öldürüldü.Arkadaşlarıyla istanbul semalarına çıkan bir grup üzerine saldırdılar.Ve kim bilir daha neler oldu bu karanlık istanbul semalarında.Ama kesin olan bir şey varsa saldıranda saldırılan da bu ülkenin genç çocuklarıydı.Hayatlarının baharlarında ,aileleri onların okumasını ,evlenmesini ,torunlarını beklerken bu gençler gruplaştırılarak hayatlarının karanlık sonbaharına doğru hızla yürümeye başladılar. Irk,cinsiyet ,din tartışmaları yıllarca bu ülkede vardı ve hala devam ediyor hangi hükümet gelirs3e gelsin bunu çözümleyemiyor ya da ÇÖZMÜYOR. Zavalı gençleler ve aileleri……………………………….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Irmak Soytaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |