Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
İktidar, adam gibi muhalefet olmadığı için istediğini yapabiliyor ve buna demokrasi diyor. Koskoca bir ülkenin başbakanı, ülkeye büyük zarar veren terör örgütünün başındaki eşkıyaya sayın diyebiliyor. Ve vatanımız için canını bir saniye bile düşünmeden verebilen şehitlerimize kelle diyebiliyor. Genel seçimlerde yaptığı bütün mitinglerde milli irade her şeyin üstündedir diyor, gelgelelim milletin iradesiyle seçtiği milletvekillerini meclise sokturtmuyor.Geçenlerde Sebahat Tuncel'i hapisten çıkarmıştı ve meclise sokturmuştu. Sebahat Tuncel gibi bir teröristi çıkarıp Engin ALAN gibi bir efsane komutanı meclise sokmamak Türk Milleti'ne yapılan bir ihanettir. İmralı'daki eşkıyayı yakalayıp getiren Engin ALAN, aslında en baştan bildiğini anlatıyor ve bakın ne diyor: "Buradaki arkadaşlarımın ne hale düştüklerini anlatacağımdan korktukları için beni çıkarmıyorlar. Ancak İmralı'daki eşkıyanın da yararlanacağı bir af olursa çıkartırlar. Ve açık açık söylüyorum, Apo'nun yararlanacağı bir af olursa ben Silivri'den çıkmam. Sıkıysa İmralı'ya koyun beni !" diyerek cesaretini bir sefer daha belli ediyor. Milletinin ismi geçipte yabancılarda olan tek kurumun bizde olmasını sağlıyorlar (bkz. Türk Telekom) Neyse AKP'nin hali saymakla bitmez. Gelin muhalefete bakalım. Ana muhalefet partisi CHP, Atatürk'ün kurduğu ve bizzat yönettiği bir partidir. Fakat Genel Başkan Yardımcılığına Sezgin TANRIKULU getirilmiştir. Kimdir TANRIKULU? Habur'daki teröristlerin avukatıdır ! Kemal KILIÇDAROĞLU da ikide bir yok genel af diyor, yok özerklik diyor, yok Dersim'deki arşivleri açtıracağım, Türklerin katliam yaptıklarını kanıtlayacağım diyor. Ona en iyi cevabı Osman PAMUKOĞLU vermiştir : "Seni öyle bir açarım ki, ne Dersim kalır, ne Ağrı , ne de Iğdır !" Sanki babasının toprağı gibi özerklik vaadi veriyor ! Mitingine gidiyorsunuz bir tane Atatürk lafı yok, bir tane Türk lafı yok ! Bu Atatürk'ün partisi olabilir mi sizce ? Kurucusunun söylediği en eşsiz laflardan biri olan "Ne mutlu Türk'üm diyene !" lafından gocunan bir Genel Başkan ile Atatürkçü parti olunmaz. Gelelim MHP'ye... MHP, şimdiki genel başkanları sayesinde bir çok kez alay konusu olmuştur. Devlet BAHÇELİ , Milliyetçi Hareket Partisi'nin başına gelen en kötü şeydir. Ben olsam Milliyetçi Hareket Partisi'nin başına Engin ALAN'ı getirirdim. Ki zaten Alan ile Türkeş büyük ölçüde benzer. Apo'yu idam etmemeleri de MHP'nin kötü yanı. Bahçeli'nin AKP'yi desteklemek vatan görevidir demesi, terörist Hasip Kaplan ve Ahmet Türk'ün elini sıkması, yanında oturması, MHP'nin oyunun azalmasındaki büyük etkenlerdendir. MHP'deki bazı kişilerin de AKP'ye geçtiğini görebilmekteyiz. Ama yine de çok az bir düşüş göstererek seçimi tamamladılar. Tebrik etmek gerekir. CHP bir çok ilde oyunu arttırdı. Sakarya ve Bolu'dan 66 yıl sonra ilk kez milletvekili çıkardı.Ama önemli olan çok oy olması değil "şeref"olmasıdır. "Ne mutlu Türk'üm diyene !" "Yaşasın vatan yaşasın Türk milleti !"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Uğurcan Türkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |