Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Şiirin hikayesi Şairliğim öldü yokluğundan ağlasın şiirlerim.. ------------------------------------------------------------ Esmer anılarım vardı; Güneş yanığı Günün değdiği yerde adınla başlayan. Sessiz bir çığlık olurdun kulaklarımda Nefesimden dökülürdü sesin Duydukça yanar, duydukça ağlardım. Sözlerin sussa da çağırdıkça gözlerin beni Aynalar kırılırdı bakışlarında Ki yalan nedir bilmezdi onlar Baktıkça yanar baktıkça kanardım. Umut ekerdim saksılara Boy vereceğini bilmeden hüzünlere Gönüllüydüm aşkla yanmaya hani iliklerime kadar Kaç kere düşerdi can, gözleri âmâ Gönül gözüyle böylesine deli bir sevdaya? Bir kelebek misaliydi aşk Uçup giden avuçlarımdan Kanadında sen. Ve sevda kokan uçurtmaydı umutlar İliştirdiğim deli bir rüzgârın teninde savrulan. Kanatsız bir güvercindi sevmek Göç ederken yalnızlıklara. Üşümekti haziranın koynunda Kış ortasında yanmaktı yokluğuna. Boğazıma düğümlenen sevdamın ayak izleri Taşıdı mı seni de çaresizliklere? Sızladı mı ayak uçlarında vedalar? Sende düştün mü ayrılığın kanatlarından uçurumlara? Ağladın mı gelmeyecek yarınlara hıçkıra hıçkıra? Söndü mü hiç gözlerinde ışıklar? Haram kıldın mı uykuları gecelerine? Güneşin gözlerinde kararttın mı gündüzlerini? Yağmur olup yağdın mı göğün kirpiklerinden? Tükendin mi sende benim tükendiğim kadar? Parmak uçlarım acıyor Adın düştükçe kalemimden satırlara Bükülüyor içimde kelimeler İçimin sancısı düşüyor bakışlarıma Gözlerinden vuruyor yaralı yüreğimi Gecenin ellerinden dökülüyor ruhum, karanlığın soğuk koynuna. Duy kanayan sesini yüreğimin Geri al yokluğunu benden Sar sensizliğime seni Okşa saçlarımın yetimliğini Günüm ol Güneşim ol Doğ sabahlarımın üstüne yeniden Kalbimin duvarlarına mıhlansın zaman Benim ol Unuttur bana senden öncesini Sil takvimlerden ayrılığın güncesini Gücüm kalmadı dayanmaya. Arzu Karadoğan 10.06.2011 ...........
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Arzu Karadoğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |