|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
24 Mayıs 2011
Keşke
Birol Karakuzu
Yeri gelir ömrümüz "Keşke" lerle geçer, sonucu değiştirmesede... |
|
Tükenir bir gün nefes, almak istersin tekrarı olmaz asla. O zaman anlarsın geçen zamanın ne kadar kısa olduğunu. Aslında o kadar çok yapmak istediğin şeyler vardı ki yapamadığın. Keşke dersin önce onu yapsaydım. Hani film şeridi derler ya işte öyle bir anda geçer hayatın gözlerinin önünden. Ah! dersin keşke onu yapmasaydım. Ama nereden bileceksin ki yazgın budur. Yol çizilmiştir bir kere, sen ne kadar değiştirmek istesende keşkelerle. Son nefesinde bile sen hala “Keşke..!” diyebiliyorsan ruhun bedeninden ayrılırken, o zaman hiç yaşamadın varsay yine keşkelerinle….
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Herkesin içinde bir şairlik,bir yazarlık vardır. Kimileri bunları ortaya çıkarır kimileri de içinde gizli tutar. Kimileri de vardır ki bu yönlerini ortaya çıkarmadan karşısındakine içindekileri anlatmak ister bir kaç cümle ile. İşte ben bu son kişilerin sınıfındanım. Bir gün tanışmak umuduyla . . .
Etkilendiği Yazarlar:
Sonuç olarak aklımın aldığı kulağıma hoş gelen içinde yeterli bir anlamı olan tüm yapıtların yazarları,sanatçıları beni etkiler.
|
|
|