..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bana ev hikayesinden söz açmayın. Artık benim oraya gideceğim yok!" Fuzuli, Leyla ile Mecnun
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sevgi ve Arkadaşlık > Gülfidan Kement




15 Eylül 2001
Önemli Değil  
Gülfidan Kement
Sevgi ve Ümit'in öyküsü


:CJJA:
İçinde baharın kıpırtısı vardı. Bu sabah diğer sabahlardan biraz farklıydı. Aşka dair ya da aşka dahil bir sabahtı. Gökyüzü masmavi ve ne kadar berraktı. Uzun zamandır böyle hissetmemişti. Biraz telaşlı, ama bir o kadar da şaşkın ve mutluydu. Bilinmeyenin kaygısını yaşıyor. İçi heyecanla kabarıyordu.Onu aylardır merak ediyordu. Nasıl birisiydi? Ne güzel sohbet ediyorlardı. İnternet sayesinde harika biriyle tanışmıştı. Gerçi fiziki özelliklerini belirtmişti. Ama yine de tam olarak onu tanımıyordu.

Defalarca elbisesini değiştirdi. "Ya beni begenmezse ya hoşuna gitmezsem..." Yüzlerce soru aklından geçiyordu. Nihayet hazırdı. Buluşacakları kafeye gitmek için otobüse bindi. Otobüste ilerlemeye çalışırken ayağına birisi bastı. İçinden aklına gelen tüm küfürleri savurdu. "Olsun" dedi ve yine onu düşünmeye başladı. "Kafa yapılarımız UYUYOR. Onu tanımak güzel olacak" dedi. Annesi "kafa yapısı" sözüne sinir oluyordu. O ise inatla söylemeye devam ediyordu.

Otobüsten inip kafeye doğru yürüdü. Kızarmaya başlamıştı. Kalbinin atışı sanki elbisesinden görünüyordu. O cam kenarında oturacak, mavi bir gömlek giyecekti. Maviyi de çok severdi. Annesi bu yaptığını duysa kalp krizi geçirirdi. "Boşveer" dedi. İçeri girdi. O cam kenarında oturuyordu. "Çok harika! Tam hayal ettiğim gibi birisi" dedi. Onun gelişini farkeden arkadaşı gülümsedi. Ona el salladı. Kırk yıldır tanışıyor gibiydiler.

"Ne kaba! İnsan ayağa kalkar" diye düşündü. Yerinden hiç kıpırdamıyordu. Ama hoş birisiydi. "Olsun. Ben onu degiştiririm" diye düşündü.

Arkadaşı "Merhaba. Ben Ümit" dedi. O da "Ben Sevgi" dedi. Ümit: "Kusura bakma. Ayağa kalkamadım. Çünkü ben yürüyemiyorum" dedi.

Sevgi şaşkındı. Hayalleri yıkılmıştı. Ne diyebilirdi? Hemen kendini toparladı. "Önemli değil" dedi. Oysa ne çok önemliydi onun için. Annesini görür gibi oldu "Ohh olsun sana" diyor ve gülüyordu. Ümit neden yürüyemedigini ayrıntılı şekilde anlatıyordu. Ama Sevgi hala annesinin alaycı gülümsemesiyle boğuşuyor, onu duymuyordu...

Ümit "Galiba seni sıktım" dedi. O yine "Önemli değil!" dedi. .Hersöylenene "Önemli değil" diyor, büyük bir kargaşa yaşıyordu...

Sevgi kızgınlıkla ve acımayla karışık "Neden bana söylemedin bu durumu?" dedi. Ümit "Önemli olmayacağını düşündüm. Çünkü seninle bu durumla ilgili konuşmuştuk. Sen de önemli değil demiştin" dedi. "Hayalkırıklıgı yaşıyorum sen yürüyemiyorsun ben seninle çıkamam" dedi.

Ümit "Önemli değil" dedi. Sevgi "Ben gidiyorum" dedi.
Ümit "Ben de dedi".

Ümit "Önemli değil" dedi. Ayağa kalktı Sevgi ve çıktı gitti kafeden. Ümit güldü "Herşey önemli" dedi. Ayağa kalktı, yürüdü. "Sen önemli değilsin Sevgi" dedi.

Kafa yapıları gerçekten UYUYORDU. Hem de mışıl mışıl...

GÜLFİDAN KEMENT



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Turuncu Düşler
Yağmurun Ayak İzleri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
A-sa-mam! [Şiir]
Savaş [Şiir]


Gülfidan Kement kimdir?

DAİMA DAHA ÇOK IŞIK

Etkilendiği Yazarlar:
FERİT EDGÜ


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gülfidan Kement, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.