Bilinç ruhun sesidir, tutkular ise bedenin. -Rousseau |
|
||||||||||
|
GÜNDEMLER ONLARIN GÜNDEMLERİNE BAKIN HELE İYİCE İLGİYLE TAKİP EDİN… PLANLANMIŞ. ÖNCEDEN HESAP EDİLMİŞ SEBEP VE SONUÇLAR GÖZDEN GEÇİRİLMİŞ ÜRETİM HATALARINI EN AZA İNDİRGEYEREK BİR MAMUL SUNMAK… HEM DE NE MAMUL… MARKALI… BÖYLELİKLE 1000 YIL GARANTİLİ DÜŞÜNCELERİ BEYİNLERİNİZDE STOKLARSINIZ. SİZİN DÜŞÜNMENİZE GEREK YOK… PARA VERMEDEN SADECE BOŞ ZAMANINIZI ONLARIN GÜNDEMLERİNE AYIRIN… BU TİP KURUMSALLAŞMIŞ FİKİRLERE ÖZEN GÖSTERİN. MERDİVEN ALTI İMALATLARA BAKMAYIN. İKTİDAR SAHİPLERİNİN GÜÇ VE KUVVET SİMGESİ GENEL KABUL GÖRMÜŞ KARARLARINIZDA ETKİLİ OLACAK DÜŞÜNCELER İŞTE ORADA HEMEN YANIBAŞINIZDA HEM DE ÜCRETSİZ HEM DE GARANTİLİ… BOZULAN FİKİRLERİNİZİ HEMEN DÜZELTİRLER. HİZMET VERECEK SERVİSLERİ ÇOKTUR… SİZİN İYİLİĞİNİZ İÇİN… YANLIŞ ŞEYLER DÜŞÜNMEYİN Kİ SİZLERLE UĞRAŞMASINLAR.. SONRA MAHKEMELERİNDE SİZLERE CEZA KESMEK DURUMUNDA KALACAKLAR… ACABA KUR’AN ONLAR İÇİN NE DEĞER İFADE EDİYOR. SİZLER İÇİN NE İ FADE EDİYOR… KUR’ANIN GÜNDEMİ NE OLABİLİR Kİ. O KADAR HİKAYE, TARİHSEL BİLGİLER, İKTİDARLARA KARŞI ÇIKMIŞ PEYGAMBERLER ÖNDERLİĞİNDE BİR AVUÇ İNSANIN ÇEKTİĞİ ÇİLELER, İŞKENCELER, ATEŞ ARKADAŞLARI (ASHABI UHDUD), MAĞARA ARKADAŞLARI (ASHABI KEHF) VE BENZERİ BİR SÜRÜ ANARŞİST… NEYMİŞ GÖKYÜZÜNÜN RABBİ AYNI ZAMANDA YERYÜZÜNÜN DE RABBİYMİŞ… NE GEREK VAR… YERYÜZÜNDE İKTİDAR SAHİPLERİ VARKEN NE GEREK VAR O’NA… O SEBEPLE SİZ EN İYİSİ KUR’ANIN GÜNDEMİNE BAKMAYIN… O ZATEN GEÇMİŞ TARİHLE ALAKALI MESELELER… ŞİMDİ MODERN ZAMANLAR… MESELELERİMİZ… EN İYİ MESLEKLER,,, ÇAĞIMIZIN SEKTÖRLERİ… PARA KAZANDIRAN BORSA HİSSELERİ, ALTIN VE DÖVİZLER AMA ZAMANI İYİ DEĞERLENDİRMEK LAZIM. Sİ Z EN İYİSİ GÜNLÜK TAKİP EDİN. EĞİTİMLER, SINAVLAR, TORPİLLER… DEVLET DAİRESİNE HEMEN KAPAĞI ATIN YA DA EKMEK İÇİN GİRİN BİR İŞYERİNE KABULLENİN TÜM KÖLELİK ŞARTLARINI… GÜNÜN MODASI, GÜNÜN TEKNOLOJİLERİ, SON ÇIKAN CEP TELEFONLARI, BİLGİSAYARLAR, SON MODEL ARABALAR, SON TEKNOLOJİ KONUTLAR… SPORTİF FAALİYETLER, HAFTANIN SONUÇLARI… KAZANANLAR, KAYBEDENLER, F PİLOTLARI VE YARIŞLARI, NBA LİGİ, İTALYA SERİ A LİGİ VE DİĞERLERİ… SEZON FİLMLERİ, OSKAR ÖDÜLÜNE LAYIK GÖRÜLENLER… REYTİNG YAPAN DİZİLER, SANATÇILARIN ÖZEL HAYATLARI VE RENKLİ MAGAZİN. KİM KİMİNLE… KİM NE GİYMİŞ… KİM DAHA RÜKUŞ… SON ÇALIŞMALAR. MÜZİSYENLER, ŞARKICILAR, ALBÜMLERİ, TOP 20 LER… İNTERNET, GSM FİRMALARI, BİLGİSAYARLAR… TATİLDE NEREYE GİDELİM, NERELERİ GEZELİM, HANGİ OTELLERİ TAVSİYE EDELİM… BUYRUN BOŞ ZAMAN İÇİN EN İYİ OYUNLARIMIZ, FARKLI TARZLAR, BİSİKLET TURLARI, HEYECAN VERİCİ AKTİVİTELER, FUARLAR, MÜZAYEDELER, YENİ YAYINLANAN KİTAPLAR, YAZARLAR… BU NE DÜNYA KARDEŞİM… BİR YANDA SİZE SUNULAN CENNETLER… OYSA BU CENNETLERİN BEDELİ DİĞER YANDA EZİLEN HALKLAR, IRZINAGEÇİLEN GENÇ KIZLAR, DAHA ÇOCUK YAŞTA K ÖTÜ MUAMELELERE MARUZ KALAN YETİM ÇOCUKLAR, ORGANLARI HAKSIZCA ELLERİNDENALINAN VE YAŞAM HAKKI VERİLMEYEN ZAVALLILAR, YAŞAMDAN NEFRET EDEN GENÇ ERKEKLER, ÜRKEK BAKIŞLAR, YARINI GÖREMEYEN EZİLMİŞ TOPLULUKLAR… VE BUNLARA SES ÇIKARMAYAN BİR İNSANLIK… ÖYLEYSE SİZLER GÜNDEMLERE BAKIN… HİÇ KULAK VERMEYİN KUR’ANA… DALDIĞINIZ BU DÜNYA SİZİN CENNETİNİZ OLSUN…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ATIF OSMAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |