..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > sıtkı demir




26 Şubat 2011
Bugün Seçim Olsa  
sıtkı demir
YAKLAŞAN SEÇİMLERDE BİR TAHMİN ELEŞTİRİSİ


:BEJC:
BUGÜN SEÇİM OLSA

Sevgili dostlar bugün seçim olsa ne olur herkes bir tahmin yapıyor .Çünkü herkesin gönlünde bir aslan yatar.Bu nedenle yapılan tahminler gerçek ten çok uzak olabiliyor.bizlerse tarafsız bakar yazar çizeriz taraf olmadık olmayız da bizim görevimiz taraf olmak değil gerçekleri yansıtmaktır.İşte bu gözle bakınca AKP birinci parti CHP 2.parti 3 olmayacak gibi görünüyor birçok nedeni var MHP kendi içinde sancılı ve mevcut hükümetin icraatlarını destekliyormuş demek ki bu hükümetle iyi ilişkiler içindeler muhalefet olmayacaklar.gelelim diğer partilere en güçlüsü%5 oranında eğer DP.TP.BBP.HAS.gibi partiler seçim ittifakı yapmazlarsa meclis yolu biraz zor .Peki ittifak olur ise ne olur ona da bakmak gerekli.3.parti olarak güçlü bir muhalefet veya CHP ve İttifak partileri ortak hükümet oluşturur .eğer AKP den kurtulmak istiyorlarsa ittifak şart aksi taktirde DP barajı aşsa bile CHP.DP ikilisi hükümet kurmaya gücü yetmez demek ki ittifak şart.koşulsuz bir ittifak yapılmalı meclise girince bölünecekse o daha da tehlikeli olur .Başka bir deyimle merkez sağ birleşip rotasını çizmeli çizmediği taktirde AKP nin ekmeğine yağ sürmekten öteye gidemezler.Aman vatan satılıyor vatan elden gidiyor nameleri boşa.Neden gerçek vatanseverlerin en kısa zamanda bir araya gelmeleri ve bir vucut olmalıdır.Aynı sancılar solda da var.Bakın solda ki partilerde birleşmeli ve güçlü bir ittifak olmalı yoksa soldaki küçük partilerde AKP nin ekmeğine yağ sürmüş olurlar tabi bu solculuğa bağlı solcu olmak faşist dediği kişilerle kol kola girmekse onlara da sözümüz olmaz olamaz değilse hemen CHP saflarında birleşmeli ve AKP den hesap sormalı.Solda CHP. Merkez sağda ise DP. Olacak ve olmalı .diğerleri barajı aşamayanlar hep AKP nin ekmeğine yağ sürenlerdir sağı ve solu bölmek vatan severlikse sizlere diyecek sözüm yok olmayacakta .Bizler padişahlıkla değil Cumhuriyetle yönetilmek istiyoruz bizim için şehit olan atalarımıza vefa borcumuzu vatana sahip çıkarak ödemeliyiz.tüm vatan severleri birleşmeye davet ediyorum.bu seçim vatana ve millete hayırlar getire ..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Vatan Hainliği

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevdalım [Şiir]
Çeker Giderim [Şiir]
Senin Sevdiğini Nerden Bileyim [Şiir]
Cehenneme Döndü Güzel Türkiye [Şiir]
Orta Doğu da [Şiir]
Aşık Misali [Şiir]
Paran Olsa Neye Yarar ki Dostum [Şiir]
Nurgül Balyeva [Şiir]
Ben Yolumdan Hiç Dönmedim [Şiir]
Yaranamadım [Şiir]


sıtkı demir kimdir?

ilkokul mezunu şair halk ozanı ve mersinde yerel bir gazetede köşe yazarı

Etkilendiği Yazarlar:
aşık mahzuni aşık ihsanı aşık zamani


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © sıtkı demir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.