Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
bir ''kıyam'' ile geçtiler direnişe ''yeni çağın fıravunlarına'' isyandır. Kumandan en ön safta, Akıncılar kuşanmış direniş başlar... Bu tavır, bu ses öyle bir direnç ki soylu mücadelemizle zalimlere korku verdik. Kavgalara biz kuşandık! Öylesiye akışdır bizim Korkusuz, öfkeli, sabırlı Akıncı! sen bugünün ve yarınların ''Aydınlık Savaşçısısın'' ''Metris'' bir başlangıç henüz kırılmadı zalimin kurduğu düzen böyle başladık biz destana kul olmadık düzene yalnız ''en yüceye kul olduk'' Bizler yalnız ve yalnız Allah'a secde ederiz. Zincirler kırıldı artık mümkünü yok dönmeyiz geri Eller mahkumsa ''emperyalizm''e ve eğer deccalin hükmü geçiyorsa ülkemde geri dönüşü yok gelen gelsin safımıza bizlerle ''Aydınlığa'' doğru yürüyelim. Bize göre değil susmak haksızlığa karşı savaşımız insanımın onurunu kıranlaradır yıllardır müslüman halkımızı uyuttular kendi ''kirli oyunlarına'' alet ettiler şerefsizcesine bizleri ''emperyalistlerle'' birlik olup bizi sattılar kalleşcesine... Yemin ettik gülüm dönmeyiz geri asacağız en kutsal bayrağı yitik ülkeme özlenen bahar yakın başlayacak ''Aydınlık Savaşçılarının'' kıyamı Gemileri yaktık dönüşü yok bunun müjdeci mektuplar gelecek ülkem güneşi bile ışığıyla söndürecek ve bir daha sönmeyecek'' Ne Avrupa Birliği, Ne ABD'den meded uman ''tam bağımsız emperyalizmin'' oyunlarını bertaraf edecek kendi ruhuna dönmüş ''YENİ DÜNYA DÜZENİ'' inancımız, sevdamız ve kavgamız... Sığmadık hiçbir yere ne ''metris''e ne işkencelere biz böyleyiz gelmedik baş eğmeye biz yalnız Allah için savaşan ve ''İslam'' uğruna mücadele eden kavganın içindeyiz daha iyi bir hayat, ''tam bağımsız'' ülke için Bizler hala burdayız gitmedik bir yere heyy sen ''yeni çağın firavunları'' sizler ezemeyeksiniz bizi çabanız boşuna her geçen gün size olan kinimiz daha artmakda özlenen günleri beklenen ''zuhuru'' beklemekteyiz. size rahat yok ''yaratık pislikler''... Bizler horlandık, itilip, kakıldık ama dönmedik geriye hep ileri ileri! sevdamızı haykırdık göğüs gerdik zalime susmadık gece ile isyana büründük ve korkmadık bizi ezerler diye biz ölsek de elbet bu davayı yaşatanlar olacak oy benim ''çileli sevdam'', sen bana uzak yüreğimin en derinden gelen bir yerindesin... ''o'' ses tarifi imkansız anlatılması güç sadece iyi dinle hafife almayın yeter bende kalsın içimde ki yanan sevdayı öylesiye akışdır bizim ve yiğitcesine korkmadan, yılmadan kavgaya devam insanlara kavgamızı anlatmaya devam... Ve bir kez daha açığa çıksın içinde ki isyanın yanan alevi.. dermanı olsun içimizde ki kanayan yaramızı dindirsin... ......... taşsın yurdumun her yerine ektiğimiz isyan tohumları meydanlara, kampüslere ansızın gece ile isyana vereceğiz.. insanımızın sömürülmüş, kendisine yabancılığı bitsin son bulsun ''tiyatro''su entel yavşakların oyunlarını biz bitireceğiz... Biz önce caddelere, sokaklara, meydanlara isyan ektik şafak doğduğunda güneş gibi ülkem de apaydınlık bir müjdeci haber gelecek ''KARANLIK BİR ÇAĞ KAPANIP'' gelecek bizlerin olacak... yıkılsın içinde ki şüphe kır zincirlerini vur gitsin, gönüldaş.. beklenen günler pek yakın bekliyor bir çağ bizi bizi bekliyor Aydınlık bir çağ... beklenen, özlenen hep ''BAŞYÜCELİK YENİ DÜNYA DÜZENİ''
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Abdurrahman Danış, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |