..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın." -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Ayten Özmert




16 Şubat 2011
Haksızlık  
şaşkın şaşırmış millet

Ayten Özmert


şaşırmış bir millet için birşeyle yazmak istedim. zira içsel sıkıntım beni çok fazla sıktı.


:AFIJ:





insan denilen varlık o kadar özeldirki,güzel olanıda ironık oluşumuda kendisi yaratır.
ruhsal varlık oluşu itibarıyla neyi yarattığınıda idrak etme vasfına sahiptir.buna rağmen hırslarına yenik düşmek gibi bir beceriksizlği sergiler.
bazen bir kişiyi bazen bir toplumu bedbaht etmeyi benimseyip zevk duyar.
ruh yaratılışta temiz yaratıldığına göre,böyle insanları özlerine döndürmek için ne yapmak gereklidir?
susmak,bir tedbirmidir?(bence değil)
zira iyi gidiyorsun egolu davranış sana yakışıyor anlamına gelmezmi?
dersini vermekte o halkın o toplumun en doğal hakkı olmazmı?
şayet,birikim olmuş sabır taşı taşmışssa o toplumsal tepki nasıl bir tepki olur bunu kimse kestiremez.
dur demeyi bilme zamanını geçirmek toplumu fazla gerdiği için,asıl hesabını o merciden alamadığı hırslarını gücünün yettiği kadınlardan,daha zayıf kesimlerden çıkarır.
bizde duyarlı davranmadığımız için o insanlara katil,cani diye etiketleyip,kenara çekiliveririz.
toplumsal ruh halimiz bozuk bunu bilelim,sebeplerini biliyoruz çareleri hepimizin buynumuzun borcudur...
aslında karşı koymayıp sustuğumuz için,aramızdan böyle kişiliği zayıf suçlular artarak çıkacaktır. sevginiz bol olsun..
ayten



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Ayten Özmert kimdir?

(68) kuşağının cesareti,vatan severliliği vegözükaralığıyla yazar olmaya karar verdim. Üç kitap yazmayı başardım.

Etkilendiği Yazarlar:
Mevlanadan Nihat Gence kadar tüm sanat dallarıyla uğraşanlardan etkilenirim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayten Özmert, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.