Bilgi sakalla ölçülmez. -Moliere |
|
||||||||||
|
Yapamadıklarımı armağan edip acizlere çekip gitmeliydim… Daha fazla dayanamadım söylenenlere Sustukça büyüdü içimi üşüttü her kelime Hepsi birer ölüm oldu cümleye dönüşünce Hepsi birer düş kırıklığı oldu kendimce… Oysa kimse bilmedi içimin yangınlarını Kimse el sürmedi Her gelen körükledi biraz daha Kor olup yanınca ruhum da çekip gitmeliydim… Kimseyi incitmedim bu yaşıma kadar Kimse üzülsün istemedim aslında Taşıdığım beden fazlaydı belki de bu hayata İyiliğimi döktüm yollara Her gelen çiğnerken biraz daha gitmeliydim… Çiğnendikçe yok oluyormuşum Gözyaşı döktükçe içime çöl oluyormuş dışımsa bilemedim Çölleşti hayallerim, kavruldu yüreğim… Dayanacak bir hal kalmadı ya bu satırlar beni görüyor aslında… Bir insanlar göremedi, bir onlar bilemedi düşlerimi… Satırlara anlatıp tüm dertlerimi Aşkımı, sevdiklerimi bir de kahrolası hüzünlerimi Çekip gitmeliydim bir başıma… Hayır acıyla büyümüyormuşum Acı benim yok oluşum anlıyorum şimdi Bu da hayata son vurgunum Kalanlar kaybediyor işte ben kazanıyorum… Gitmeliyim bir dakka daha duramam bu yalancı hayatta Yaşayamadıklarımı asıp boynuma Çekip gitmeliyim… !!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülnaz Yılmaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |