..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Aşk Romanı > mehmet




18 Aralık 2010
1 Aşk 4 Mucize  
mehmet
Bir aşkın mucizeyle örülmüş duvarlarını yıkmak aşkı yaratan tanrının sevdaya bakışını yakalamakla gerçekleşir.Sen sevmesini bilki o seni sevmesede tanrı birgün mucizeler yaratsın senin için,sen içinde sevdalar yarat ki kör sevdalar birgün seni görmek için aşklar yaratsın.


:BGGD:
Karanlık bir odanın içinde savrulan duyguları anlatılması güç bir olayın içerisinde savrulan bir sandal gibi yol alıyordu meçhule, zindan denen karanlık ve soğuğa alışmış bedeni yalnızlık duygusunda kararmış soğumuş bir kül gibiydi.Esaret denen duygu özgürlüğü düşündüğünde ağlayan bir göz gibi davranıyordu ama o gözyaşlarını silerken ruhunu dindiremiyordu bir türlü.. saat sabahın ilk saatleriydi gökyüzü yavaş yavaş gözlerini açıyordu karanlık hala odanın içinde ordan oraya süzülüyordu,annesi tahta divanın üzerine kıvrılmış uykunun son demlerini yaşıyordu çünkü biraz sonra uyanacağını biliyordu.Ona baktığında kahır dolu bir hayatı görüyordu hep mutsuzluk hep korku,hep fakirlik,hep acı.....
Sabah yavaş yavaş ışık saçmaya başlamıştı bu fakiraneye,fakirane dediğim tek odası olan bir solunda eskimiş bir kanepe bir sağında evin çilekeş annesine ayrılmış tahta bir divan ha bide Ferit'in vakit geçirdiği küçük bir televizyon hepsi bu kadar.Evin içinde tek pencere vardı o da Ferit'in yattığı yerdeydi.Ferit'in belden altı tutmuyordu.Yani yatalaktı.20 yaşındaydı gözleri bir deniz kadar mavi,saçları kaskara ve gürdü.Yatalak olmasından dolayıda hayli kilo almıştı.Bu iyi beslenmekten değildi tabii ki Annesi yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı bu arada.Ferit ise çoktan uyanmış evin içinde kah karanlık düşler kah aydınlık düşler kuruyor kah gerçeğin en derinlerinde mucizeler arıyor kah en sığ deryalarda çırpınan sevdalı yüreğini arıyordu.

Annesi Gülseren hanım yıllarca yaşadığı sıkıntı,zorluk,ve çilelere rağmen matadordan onlarca ok darbesi almış bir boğa gibi hala yaşıyor ve yaşadığı hayatı karşısında zafer nidaları atan matadora rağmen hala ayakta duruyor, hala soluk alıyordu.Gözlerinde ışıldayan ışığın rengini hiç kimse söyleyemezdi bu kadının, çünkü muamma olan sorular hep bu kadının benliğinde gizlenmişti saklanmıştı, sorsanız dilinden çıkan en küçük harf kırıntıları ne kadar uzun yol almıştı düşüncesinden dudak ucuna kadar cevabı sessiz bir çığrış olacaktır hem bakışlarıyla hem de ruhundaki sessiz haliyle..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tanri ile 5 Dakika
Şifre 1. Bölüm

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sen Gelsen [Şiir]


mehmet kimdir?

yazar ruhum varmış da ben farkına varamamışım öylesine bir duyguymuş ki yazmak heyecan ve mutlulukmuş. Ben buyum işte sadece yazmak hayatda yaşayamadığım belki de yaşayamacağım duyguları hayallerde kurgulamak anladınız mı bu benim yaşam felsefem herşeyi hayallerde yaşayıp bunları kağıda dökmek .

Etkilendiği Yazarlar:
MEVLANA,PİRİ REİS,ATATÜRK


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehmet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.