Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed |
|
||||||||||
|
Ama son kez Yine aynı sen olsun ____________________Olur değil mi ? Ellerinden tutsan da getirsen bıraktığın eski beni Yarımda olsa getir geri Oturtsan yanıma da Baksa , Gizlendiğim satırlarımda kırışıklara boğulmuş suratıma ___________________Olur değil mi? Son kez bas hücremin ışıklarına Son kez ışıkları topla ki Dağılmasın saçlarında Yok dağılırsa Gözlerin kör olur Kalırsın yine karanlıkta Karanlıktan her korktuğunda Ellerinle hayalimi çiz /ki boşluğa O zaman bir mum olur da yanarım Parmak uçlarında __________________Olur değil mi ? Gel yeniden Kırılan duvarlarımın küf kokusuna Gel/ ki kağıttan yaptığım gemim batmasın şu boş odamda Nilüferler büyüteyim gözyaşlarımda Belki ... sende üzerinde benimle dalarsın uykuya ___________________Olur değil mi ? Neden kapımda hiç ses yok neden? Neresi soğuk ? __________________yoksa odam mı? Neresi boş ? __________________yoksa sokak mı ? Boşluk soğuk olmaz ki Soğuk hiç yalnız kalmaz ki ____________________Değil mi? Bir soğuk elde olsa tutar onu Yürek boş kalırsa üşür de Işık olmazsa dul kalır lambalar Gel/sen / de Dökülmese kağıtlara intizarlar ___________________Olur değil mi? Olmaz … Olmaz dedin değil mi? Peki Elveda …elveda sana da Musallada ki sevgili Gelme sakın geri Gelme /ki İşte o zaman öldürürsün Bende ki seni Sen bana mezarsın Bense üzerinde Hiç açmamış Kardelen çiçeği Ressam mıyım ben ? _____________Değilim ki aslında hiç çizmemiştim yüreğime seni Eskileri toplayıp yenileri hiç veremem Gönül bu Ben eskici ______değilim ki Söyle kuşlara da alıp götürsünler haberimi Sakın… Sakın bir daha gitme ama yüreğime de girme Sildim gözlerimle gözlerini artık istemiyorum seni Sen - Ben olduk Fuzulinin kalemindeki ''Aşk '' leyla ile Mecnun biz değilmişiz ki Sakın gelme Şimdi ... _________________________Git sevgili. Tülay akçakoyunlu (duygusalca)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © tÜLAY AKÇAKOYUNLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |