"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck |
|
||||||||||
|
Aile Bostondaki angeleno the sun otelini çok sevmişlerdi daha ilk günde özellikle jim ve jil çok eğlenmişlerdir saat onbirdir jil banyoya dişlerini fırçalayıp sonrasında kitap okuyacaktır birden aynada bir süliet görür gördüğü vucudu yanmış baş kısmı 16 yüzyıldaki kıyafetlerdir kadının ağzında kanlı erikler çıkmaktadır jil korkudan ailesini yanına gider onlarda bahçede oturyordur özellikle babası ruh bilimci olan Vıctır voydinig 15 senelik bir ru bilimcidir jil bu tuhaf olayı anlatır özellikle kanlı erik v kadını vıctır otelin geçmişi hakkında bilgi toplar yangının aslında otelin tanıtan halkla ilişkiler uzmanı olan niki wash olayların bir kundklama ve dehşet olduğunu anlatmamıştır.. Vıctır ve kızı arabalrıyla ertesi gün bostondaki halk kütüpanaesine giderler eski arşivden baktıklarında olayın Hanry Wash tarafından kundaklandığı 6 kuşak sonrasıda nikinin torunu olduğunu öğrenirler bu paraların bu otelin geçmişini kanlı olduğu angeleno eriklerinin bir dahada fidanlarının asimile ve yok edildiği bir yerde nasıl olurda bu kadın kundaklayanın torunu olduğunu saklamıştır ve ruhların bu aileden biri tutuklanırsa bir huzur olacaktı. Baba kız otele vardıklarında bir polis arabası görürler neden niki washın vergileri zamanında ödemediği yada eksik ödediği kadını tutuklarlar jil ce vıctır buna sevinirler gariptir otelin bahçesinde bir ağaçta angeleno erikler çıkmaktadır fakat kanlı ve yinede tatlıdır böylece birdaha böyle huzursuzluklar olmaz sülietler ve yanmış cesetler. Bostondaki bu angeleno the sun oteli müşterileri hep dolar taşar en çok geliş nedenleri kanlı eriklerin geçmişi ve angelenodur. Bitti.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Rutil Bilginer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |