Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Şimdi nerde yada ne yapıyor olduğunu merak edemeyecek kadar olan çaresiz bir haldeki düşünsel beynimide bu duruma ispat olarak sunardım .. Gidecektin birgün biliyordum ama dedim ya cümlemin başında da birgün gidecektin. Var olmayan bir şizofrenik aşk parçalarının içinden sana ulaşmak yada kelimelerle isyan etmek ne zor bu hayatta .. Özlemek denen duyguyu atamıyor insan içindeki damarlardan.. Ama bana birgün çocuğum olduğunda diyorum hani farzı misal olmaz ya neyse sorarsa özlem nedir diye? Bütün cevaplarım sen olacaksın... Çünkü anlamsız kelimelerin içinde sadece sorular yada cevaplar oluşturuyordum ve asla anlamsızlığını anlayamıyordum!! Artık sana bir şekilde ulaşmaktan bile korkar olmuştum titrek saatlerde Ne yanında uyanabilcek kadar doygundu sevişmelerim çünkü yanında durmam için doymam lazımdı sana doyumsamam lazımdı kokunu tüm vücudumda Ne de güvenle sarabilcek kadar heyecansız olabildi ellerim.. Ve hiç bitmeyen yanlışlarımda sanırsam olmayan başlangıçlarımın hep sonuna doğru atılmış bir adımdı sen hayatında ben tarafından.. Günahlarımın bedelini ödetmeyi doğru bulurken sana ve bütün günahların çıkarıcısı neden bir papaz olamadı diye hayatı suçlarken Gidişinin bu derece hızlı olacağının farkına varamamışım .. Çünkü farkına varmak için görmek lazımdı senin sen olmadığınıda yanımda olmana izin vermediğim için .. Neyse be canım fazla söze gerek kalmayacak kadar uzaksın şimdi belki bilmediğim bir şehirde bilinmeyen bir tende içten gözyaşlarınla Gizli sorgulamalar içindesin yada yalnızlıktan bir yerde hayata nefret kusmaktasın .. Ama başta belirttiğim gibi tüm sorularımın cevapı sendeymiş farketmemişim ve kabul edemiyorum! Beklenen bir gidişin bu kadar hızlı olmasını Hayat ise veriyor gene, cevabı gecenin sabaha karışan alacakaranlığında anlatıyor HAYAT diyor Ve bağırıyor büyü be ÇOCUK diyor!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yigit, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |