..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > sennur çetin




21 Temmuz 2010
Yalnızlığımın Serencamı  
Elbetbirgün

sennur çetin


Gecelerimin karanlığı gecelerin maviliğini hep düşlere saklıyor.. Mermere sıkışmış bir meleğim. Özgürlüğüme kavuşabilmem için daha çok oyulmam gerekiyor..


:AFDE:
Her yanım karanlık, dört duvar arasında kalmışım. Bitmeyen, çoğalan bir sis. Kime dert yansam benden beter, diller suskun, kulaklar sağır. Gönlümde aşk saati durmuş, kalbim beklemekten yorulmuş, dilimden düşmeyen eski bir şarkı, Nerdesin ... ?
Kadınlar zeki, erkekler yeteneklidir. Bir işi yaparken kadınlar dikkatle, erkeklerse düşünerek hareket ederler...
Hayat silgi kullanılmadan yapılan resim sanatı değil midir. Nasipsizlikler boyunları büker. Yükselir bitmeyen eyvahlar! ...Niye, kime, niçin? …Yaşanmamış yıllar, visale ermemiş eller . Gündüzün, gecenin vaktini ikiye katlayan gözyaşları ... Göğsümde hissettiğim korkunç acı...Acaba kalbim mi, parçalanıyor? Gönüllere vuran ilk yansımalar...Bizken, sen ben oluverir...Gerçeklik olmadıkça yansımasız...Denizden su çekinceye kadar geçen zamanda aydan aşk dilenebilirsiniz..

Yaralı kuş gibi senin avuçlarının içinde gecenin düşsel ihtişamına sarılmışken, kalbim pıtır pıtır atarken, avucunu beni rahatlatmak için gevşettiğinde, dikkatli olmalısın...
Uçar giderim sonra "sevgilim seni çok seviyorum, ama yıldızlar kadar uzaksın bana " diyebilecek bir eksik yanım olmamalısın benim .
Gecenin sığ sessizliğinde bambaşka bir insan olurken, evrende düz beyaz bir düzlem üzerine yazdıklarım olmasın, yüreğimden dökülüp kalemime aksedenler . Kayıp kentin kıyılarında mavi zamanlarım ol... Benim gecenin mavisiyle karanlığın birbirine karıştığı mahur zamanlarım ol... Seni düşlerken geceleri gülüşler sarsın, uykuyu unutup ağlayan gözlerimi...

Bu sözlerin süzülüp geldiği yürekte olmak, benim tüm zamanlarıma yayılmak ister misin ?...
İnsan unutamadığını affetmezmiş ...
Affetmek Allah’a mahsus gel sen benim unutamadığım ol..
Yıkılsın yosun tutmuş duvarlarım .
Kalp sızım, gönül arsızım, yalnızlığımın Serencamı nerdesin? Tut ellerimi…
Leylaklar çok güzel kokar ama, dalından koparılınca onlar da çabuk soluyor. Ne isyan eder dilim, ne sitem. Hayatı kurşun işlemez hüzünlerime inat, gökkuşağı aydınlığına bürüyeceğim.
Mermere sıkışmış bir meleğim. Özgürlüğüme kavuşabilmem için daha çok oyulmam gerekiyor..
İçimdeki sessiz sesi dinlemeye devam ediyorum ...Sen benim bir damla mutluluğumsun diyor... Aaah..! Sonbaharın solgun yüzü zaten beni resimler. .Gülümsediğinde güzelleşmeyen bir yüz gördün mü? Yüzümdeki renk değil, Tasavvuf ilmi her insanda Allahtan bir cevher olduğunu söyler içimdeki cevher beni sana taşısın ..Mutluluk denizim ol ..’’
Artık yeni şeyler söylemek lazım ’’dememiş mi Hz.Mevlana ? Maamafih henüz gönlümün emeklilik yaşına gelmedim.Sabır iman denen teslimiyetin tacıdır.Çilesini çekmediğiniz başarıyı zaten hak etmemiş sayılırsınız .Ya sabır Mevlam.
Bekliyorum, bekleyeceğim ...
Elbet birgün…

17.10.2007
Sennur ÇETİN

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
22 Temmuz 2010
Kutlarım. Çok güzel bir deneme olmuş. Saygılarımla.

:: ...
Gönderen: Mehtap ALTAN / , Türkiye
21 Temmuz 2010
mutluluk denizim ol derken kulaçlarımdaki güç tükendi hüzün ülkesinde tek tek... tebriklerrr...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
İstanbulda Bir Siyah İnci

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Çeşm-i Nur [Şiir]
Ötesi Yok [Şiir]
Gecelerin Gözyaşları [Şiir]
Berat [Şiir]
Gönül Kan Ağlıyor [Şiir]
Gül Kokuları [Şiir]
Dargın Gönlüm [Şiir]
Bir Akşam Hüznü [Şiir]


sennur çetin kimdir?

DARDAYIM,UMUTLARIM HARAP VE BİTAP GÖNÜL SARAYIMA İNŞİRAH VER YARAB. . .

Etkilendiği Yazarlar:
n.fazıl kısakürek


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © sennur çetin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.