|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
11 Temmuz 2010
Belirsizlikler İçerisinde Tuhaf Bir Durum
GöKTuĞ Asİ
Gerçek bir olaydan esinlenilmiştir |
|
Çalıştıgım yerde hanım hanımcık herkesin taktir ettigi ve efendi buldugu bir kız var.Bu kız herkesinde dedigi gibi gerçekten çok hanım kendini bilen birisi.Ben o işyerinin sayılı bekarları arasındayım,benimle birlikte 8 - 10 tane daha bekar arkadaşımız var.Bu bahsettiğimiz kızı bana herzaman önerdiler ve benimde ilgimi çekmeye başlamıştı.Evet onu sevmiştim ama sahte duygularla degil,gerçek bir aşktı bu.Onun ise bana ilgisi yoktu ama uzakta durmuyordu,Birgün yakın bir dostumun ona karşı ilgisi oldugunu ögrendim,bunu ögrenince şok oldum.Çevremizde cok bekar vardı,ben düşünmeye başladım ve bazı araştırmalara girdim.Baktımki bu kızı seven yani ilği duyan birçok kişi var,bunların çoğunuda yakinen tanıyorum,bazıları ona hiç layık bile değildi.İçki kumar ve küfürlü muhabbetleri olan kişilerde vardı,hergün bi kızla buluşup onlarla uygunsuz işler yapanlarda vardı,evlenip boşananda.Ama soru işareti vardı ortada,bu güzel kız kimi seviyordu,acaba kime aşıktı,Benim şahsi izlenimlerime göre bi sevgili bulma havasında degildi,yaşı 20 oldugu için bu işlerde daha erkendi onun için,tahminimce onu gerçekte sevebilecek birini bulana kadar,buna çook emin olana kadar kimseyle aşk yaşamayı düşünmüyordu.Şimdi soracaksınız bana sen onu hala seviyormusun diye,inanın bunda ben bile emin değilim.Ama onu çook sevmiştim,yakışıklı olmadıgım için diğerlerine göre şansım çook azdı,Yakın bi zamanda bir arkadaşıla sohbet ederken ondan hoşlandıgını yalnız ondan bi karşılık alamadıgını anlattı.Ben yine şok olmuştum,nedir bu kızdaki gizem,nedir ona duyulan ilgi,evet gercekten ahlaklı,namuslu dörtdörtlük denilecek bir kızdı.Şuna eminimki oda ona karşı ilgili olanları biliyor,çünkü çok belli ediyorlardı,facesinde yorum yapmalar,iltifatlar bütün herşeyi belli edecek derecedeydi,zaten kadınların hisleri kuvvetlidir,bunu kolaylıkla farkedebilirler.Etrafında bulunan yanlış kişileri gördükce üzülüyordum,ama elimden gelen birşeyde yoktu,sonuçta ona benden daha yakıdılar.Tek istediğim şey kim olursa olsun ona layık olan biriyle evlenmesiydi,bunu canı gönülden istiyorum.
Bakalım zaman neyi gösterir.
:: ... |
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
|
12 Temmuz 2010 |
|
| Samimi bir deneme olmuş. Keşke imla kurallarına da biraz dikkat edilseydi!... Paylaşım için teşekkürler. Saygılarımla. |
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
yaşanmış gerçek hikayelerde beraberiz
|
|
|