..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Türkan KESKİN




5 Haziran 2010
Giden Sevgiliye...  
Türkan KESKİN
insan sevdiğinden istemeyerek ayrıldığında içi yanar ve bu bir tür hastalığa dönüşür geçmiş tarihimizden günümüze kadar aşk hastalığına çareler aranmıştır.bunun tek bir ilacı vardır zaman...zamanda sadece acıyı soğutur asla geçirmez...yazmak, okumak, dinlemek bu gibi durumlarda en mantıklı çaredir...


:AHAG:

GİDEN SEVGİLİYE...
Aşkım, beni anlamak istermisin?..Sana anlatmaya çalışıpta anlatamadıklarımı anlatmak istiyorum... Kalbimden geçenleri anlatıp seninde bunları anlamanı,bilmeni istiyorum...Hep çok konuştum dimi?.. Her defasında diyorsun ya "offf sıkıldım" işte artık sıkılma en azından sıkılırsan da... kaparsın sayfayı sayfalar insanlar gibi kırılmaz biliyorsundur...Yokluğunda başka bir dünyam oluyor ve bu dünyada kimse yok... Bir yaradan bir ben... Hayata!.. başladığım noktaya döner gibi...
İnsan zamanla her şeye alışıyor aşkım... İşin püf noktası bu!.. Ama beni hasta eden sensizliğe alışamamak,alışmanın ötesinde bunu istememek.. Ben seni öyle sevdim ki bu sevgime sen dahil kimse inanmıyor...Günümüzde böyle aşk olurmu?.. Böyle sevda olurmu? diyorlar...Olmazmı? Oldu ...Hemde taaa içimde...
Beni terk etmeyen hüznüm senin benden uzaklaşmaya başladığını hissettiğimde başladı. Gittiğinde...kalbin kırılıpta "yok... olmayacak..." dediğinde...Halbu ki ne çok isterdim seni mutlu edebilmeyi...Ben istemeden, sana "gelecekmisin aşkım?" diye sormadan pat diye kendi gönlünce beni özleyerek bana gelmeni...Belkide hiç gitmedin!.. ama senin gidebilme ihtimalinde bile bende birşeyler eksilirken başka bir taraftan duygularım çoğaldı... Bu duygular seni herdem korkutan duygular ama benide hayata bağlayan duygulardı...
Beni kollarına alıp severken ağzından kaçırdığın bir iki güzel cümle bana aylarca yetti bilmezsin belki bunları...Geceleri uyurken bana sarılman, güvende olduğumu hissettirmen bunlar anlatılamaz duygular...Bir ömür yaşamışcasına geçirilen bir geceyi bile düşündüğümde, bir aşka sahip olmanın yaşamaktan çok daha değerli olduğunu anlamama neden oldu... Bittiğini fark ettiğimde herşey dondu, nefes almakta zorlandım, tıkandım işte ölüm bu demek ki dedim...İşte o zaman fark ettim ki! Eğer bu bir hastalık ise bunun tedavisi bu dünyada yok...
Bazen seni arayıp sesini duymak istiyorum...Ama aramak beni korkutuyor! Ya sesinde o bilindik soğukluk varsa? Ya sinirliysen? Yada hiçbir neden yokken benim söylediğim tek bir lafa takılıp bana olmadık laflar söylersen?.. Soğukluğu sen ve ben anlayabiliriz dimi... Kime ne anlatırsam anlatayım bu içimde ki aşk sendromu herkeze tuhaf geliyor...Bu yüzden artık kimselerle konuşmuyorum ne seni ne kendimi...
Kendimle,kişiliğimle,onurumla ilgili bir tarafta savunduğum şeyleri, konu sen olunca silip atabiliyorum... Belkide bu yüzdendir beni bu derece anlayamaman... Bu yüzdendir istediğin "kadın" sıfatına sokamaman... Ben kimleri gördüm kimleri tanıdım "kadın" dolaşan ama içinde kadınlık namına hiçbirşeyi olmayan... ben beceremedim göstermeyi belkide ama "kadın" sa aradığın harbi bir kadın vardı karşında...
Aşkım kısaca söylemeye çalıştığım; Alışkanlıklar herdem zorluyor ayrılıkları...Ben; sana olan aşkımdan ayrılamıyorum senden.; Sen ise; alışkanlıklarından kurtulamadığın için ayrılamıyorsun benden...

Ama şunu bil ; ben sensizliğe alışamadım...alışmakta istemiyorum...Alışmicamda...
Çünkü; Bedenin yanımda olmasa bile sen herdem benimle olacaksın...Herdem KALBİMDE...

ASOLAN SENİN MUTLULUĞUN...SEN MUTLUYSAN BEN ZATEN MUTLUYUM...

SEVGİLERİMLE....T.KESKİN (10/02/2010)


.Eleştiriler & Yorumlar

:: slm
Gönderen: cemal kıran / , Türkiye
22 Eylül 2012
yazı çok kötü biraz daha zorla yada haddini bil sus

:: sana ulaşamıyorum
Gönderen: cemal kıran / , Türkiye
20 Haziran 2011
mailini açamadım, tekrar dene...yada ara yazar atölyesinden haber var?

:: ..
Gönderen: Gülhan Dönmez / , Türkiye
6 Haziran 2010
Gel denmiyor çoğu zaman git de. Ama insan içindekini anlatmak istiyor işte. Bir sonuç beklemeden. Gelse ne olur bilinmez herşey eskisi gibi olur mu bilinmez ama gönül ister.. Güzel anlatım teşekkürler

:: Teşekkür
Gönderen: Ömer Faruk Hüsmüllü / , Türkiye
6 Haziran 2010
Gidene "dön" , gelmek istemeyene "gel" demeyi bir türlü anlayamadım. Dönse,gelse eskiye göre her şey çok mu güzel olacak? Paylaşım için teşekkürler. Saygılarımla.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özlem [Şiir]


Türkan KESKİN kimdir?

gerçek yaşam ve hayallerin harmanlanarak kelimelerin bir araya getirilmesi. Ve yaşanan her günde ve her okunan yazıda bir şeylerin öğrenilmesi. Öğrenmenin sonu yok. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Yaşar KEMAL,Nazım Hikmet RAN,Orhan VELİ,Orhan PAMUK...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Türkan KESKİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.