Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk |
|
||||||||||
|
Sensiz Ve sessiz bir geceden gözlerime kaçıyor satırlarım..// Gecenin siyahı mateme dökülerken avuçlarımdan Yenilmedim Hercai düşüncelerim de biriken mutsuzluğun yasına Hep seni avuçluyor titreyen yalnızlıklara hüküm giyen kalemim. Sen baharımsın,şairliğimden sonbahara dökülen Sen; Yüreğimden suretime dökülen gözyaşım Sen; Dudaklarımdan dil anlatıma dökülen en özel isim Sen; Katran karası gecelere saçılan bir numaralı yıldızım Sen; Adını hayat koyduğum varlığım… Ömrümde kanadı kırık kuşun, Omuzlarım da hayat bulup tekrar uçması… //Seyyah fırtınalara ritimle eşlik eden suskun bir melodiyi Saçlarında ki mutluluk tanelerinde ismini estirerek Karalıyorum nefesinle hayat bulan satırlarımı// Sicil dosyalarımda biriken senli düşünceler Yasakladı yollarına gelip gidişlerimi Şimdi sensiz bir sürgündeyim Caddelerine bile adım atmam yasak edilmiş Ayrılık zabıtalarıda gece içime suç kaçırıyor. Ve ben Yine sana müebettim,yüreği kelepçelenmişçesine Yargısız infaz duruşmaların da. Birgün seni yazarken suçüstü yakalanırsa kalemim Ve duruşmalar mürekkebimi kurutursa Yine de satırlarımı gözlerinde yaşatmaya yemin edip Kanımla yazarım seni sevdiğimi. Sol omzumdaki meleklerden kalma günah defterine İblis acıdı ve artık seni düşünmeme gibi Günahları işletmiyor bana,intihar süslü düşüncelerde. //Gözlerinin kıyısında yaşamak Toz pembe gülüşlerine sevdanın tohumunu ekmek Martıların yaralarını senin yüreğinle sarmak AHHHH AHHH Seni anlatabilmek seni// Ben nasıl hayat suyunu yüreğinin pınarlarından yudumlamaya yeltendiysem Düşlere sarılıp (k)ılık (k)ılık esen meltemlere ismini sayıkladıysam Seni düşünmekten arta kalan zamanlarda Duvarlarımda çatlak veren yalnızlıkları sıvadıysam Sen de birgün yüreğimde benliğinle yurt edinip Ölümsüzlüğe dokunacaksın bedenimde… //Fizik-Kimya kurallarını alt-üst eden,felsefeyi hayata anlamk vermekte kararsız kıldırıp kuşkulanmaya götüren sevdamla isminin en eğik harfine diz çöküyorum.Üşüyen parmaklarıma (g)ellerini bırak. ( (D)ÜŞÜYORUM SENSİZ yalancı mevsimlere gebe yitikliğimin başucunda yatan kentlerde.// “SEZAİ AKIN”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sezai Akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |