Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante |
|
||||||||||
|
Gözlerin gözlerimin penceresinden seyrederse dünyayı belki... Ve çok alafranga kaçacak kent hikâyelerine Dilsiz et bebekler ve rüzgârgülleri ekerim ben geceleri Ama sadece geceleri Üçtaş oynamaz çünkü ölüm Şimdi zarın yek gelme ihtimaliyle aynı orandayım Gözlerime nehirler kaçtı dilime kurşun Ve ayıplanıp bırakıldım öylece trenlerin pencerelerine 3. sınıf bir ömrün karaktersizliğiyle bir tutar mıyım seni Teninde mihrap gibi düşerse tohum Secdesi olurum dudaklarındaki kıvrımın O zaman belki... Hadi masalları anladık da ağlamak nesi oluyor yalnızlığın Büyümeye inatlaşan çocuklar albümünde Ağzımda kan kuşları tutuyorum Varsın niyetçi amca bugün ölmüş olsun Tavşanlar yaşıyor nasılsa 3. sınıf bir ömrün tek gözlü meskeninde oturtur muyum seni Ellerini gizleyince kasıklarıma belki... Dilimde kentsoylu zehirler taşıyorum içimde varsıl sokak araları Büyük meydanların öfkesiyle büyümüş oyun çocuklarını da Bir parça tütün gibi uzar gece adamın ağzında İşte ben o nikotindeki aymazlık olurum 3. sınıf bir ömrün sükûtunda konuşturabilir miyim seni Dudaklarından dökülürse içkim belki... Şimdi bir taşın üstünde oturup vapurlara bakıyorum Otobüslere trenlere yağmurlara ve en çok insanlara Aynalara çekmecelere paspasların altına apartman zillerine Kargaların gözlerindeki sabahlara... Ben kendimden kaçıyorum Sen beni kendinle bir tutabiliyor musun Ölürsem belki...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © fatih akça, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |