Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Bu gün günlerden ne olduğunu söylememelisin kimseye Belki bu sayede korunmuş olur evren yasalarının baş tacı Sır; Gülümsemez herkese kaldığı yerden Ve ayna parıldamak için sıradan bir nefes beklemez Cam civcivleri seslerine cevap verecekse eğer Bir söğüdün kutsal boynu, mağaralara hapsedilmiş olmamalı Can ezgisinin evinci kaknüs kuşunun gövdesinden gizlenir Aşkın içine bir meltem esrimişi sığdırsam Benden sonsuzluğu boyunca davacı olabilir Yeter desen de hep yeni başlayan bir hüzünle Gönlünü almak zor olur, kimsesiz alın başlığının Ne çıkar bu baharla gelen renklerde ruhumuzun şavkına değmediyse Sancınıyor bakışlar altında ezilen yüce topluluk Yapraklarını alıp kabuklarını bırakıyor, bir ağaç, yüzü soluk. Paslı kilitler ardında felsefesi yontulur kalenderi eylemlerin Çıkıp gelmesem de çatının gölgesinden sarkacının üflemesinden Ayrılmadığımı ve hep kıvrandığımı ayrılıktan, sen bilebilirsin sen. Susmalığımı göz görmez yosunlarla süsleyip, işaretliyorum tarihi saptanmışgünleri Kaybolmuş olalım adeta, bize avuç açan o günün bütün sonraların da Evimiz ağ bağlamasa da Ağımız da balıkta çırpınıyor olmasın Keten tohumları, taş bir su düzeneğiyle Sarışın çocukların ot ayrışığıyla Seher tabloları arzulasın burnumuzun direğini Kalbine efsun yazılan, hüdhüdün selamıyla yaşa Beni unutma Unuttuğunu hatırlama.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © EMRE ÇALIBAŞI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |