Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid |
|
||||||||||
|
Çekimini yapmış olduğum bu fiil ne ifade ediyor sizlere bilemem ama, erdemli bir durum bence. Paylaşmak... Ben paylaşmayı seviyorum, övünerek söylemiyorum bunu, bir gerçeği paylaşıyorum sadece sizlerle... Yüreğimi paylaştım birçok östrojen sahibi canlıyla. Oyuncaklarımı ve mavi önlüğümde sakladığım gevreği paylaştığım gibi... Ve şarabımı sakallı bir şarapçıyla, lise tuvaletlerinde paylaştığım cigara gibi, samimi... Paylaşacağım fazla şey kalmadı sanırım elimde... Oyuncak oynamıyorum artık mesela, paylaşamam onları.. Yoklar zaten... Alkolü ise bıraktım, kusura bakmasın şarapçı amcalar... Boş kadehlere belediye suyu doldurabiliriz ama isterseniz... Dedim ya, paylaşabilecek fazla şey kalmadı bende... Ha, yüreğim! Yüreğim... Kadınlar... Gittikten sonra onlar, hani şu başka paylaşanlarla paylaşanlar... Neyse... Bir yüreğim bile yok artık paylaşabileceğim... Tıkandım... Ruhumda bulunanları paylaşabilirim isterseniz ama! Şiirlerimi mesela, yada bol noktalı hikayelerimi... Evet... Evet, ben sizlerle yazdıklarımı paylaşmak istiyorum... Doluyum, rahatsızım, onsuzum, salondaki divandayım, Farid Farjad dinlemekteyim ve yalnızım... Evet tanımadıklarım, bu en büyük gerçeğim sanırım, yalnızım... Yüreğimdekiler doldu, taşıyorlar... Gözyaşlarıma ve parmaklarıma hakim olamıyorum... Yazmalıyım işte... Paylaşmalıyım harflerimi sizlerle... Bu işte yakanıza yapışma sebebim... Çok ağrılı, birazda sinsice... Yazmak istiyorum sadece ve paylaşmak... Evet baylar, bayanlar ve hem bay hem bayan olanlar! Sizleri rahatsız ediyorum, biliyorum; ama söyleyeceklerim var... Sese dönüşecek olan kelimeleri içimde tutamıyorum... Bir ananın, rahminden insan oğlu çıkarırcasına sancılı bir durum bu durum... Çok acıyorum paylaştıklarımı yazarken... Utanıyorum bazen... Bir baba baskınında yarım kalan masturbasyon gibi sabunlu çünkü harflerim... Suya muhtaçlar... Açlar... Saçmalıyor muyum ne? Hayır saçmalamıyorum, gerçekler bunlar... Yada neyse, hem saçmalıyorum hem saçmalamıyorum... Sadece sorular, sorular, sorular... Sorunlarım mı var? Var! Beni anlamıyorlar... Yazmalıyım o halde... Paylaşmalıyım... Derim parçalanacak gibi, İçimde biri var. Engelleyemediğim, Söyleyecekleri var... Bilmediğim... Erkan İsa Şen Gizli sürgün notları Şizofren bir gecenin ardından senli saplatılara sorusuz cevaplar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Erkan İsa Şen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |