"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Bu hepsi birbirine benzeyen yuvarlak hatlı, yumuşak görünümlü ama çarpık karaltılar arasında, Etrafım ölüm tehlikeli yüksek gerilimin dokunması yasak kafataslarıyla sarılıyken, Ve ben şimşek saçarak yükseldiğimi sanıp güneşe ulaşamazken, Alt katmanlarda serinletici olmak yerine bunaltıcı olmayı tercih etmiş gürültülü bir yağmur sıcağında tıkılı kalmışken, Ve etraf göz gözü görmediğinde bir bulutun karanlıktan korkabileceğini kimse aklına bile getirmezken, Peki ben iki gözü iki çeşme ağlamayayım da kimler ağlasın?” dedi küçük beyaz bulut beyaz sakallı yaşlı olan diğerine. "Suyun üzerinde izimi bırakmazsam, Bir kaç saniyelik de olsa halka halka dalgalanıp etrafa dokunarak yavaşça büyüdüğümü görmezsem, Kıyıya kadar ulaşamasam bile birkaç nilüfere can katabildiğimi bilmezsem Öyleyse yağmak niye dede? Benim yağmurlarım böyle şakırtılı böyle şarkılı türkülüyken, Ve şarkılarımla gülüp oynanıyorken, Adıma şiirler okunup öyküler yazılırken benden herkesi kaçırıp gümbürdeme beklentileri gütmek nedendir? Bu harala gürele bu canhıraş kavga içinde tirtir titrediği halde bedenim, Sığınma haklarımı elde etmek adına haykırışlarımla korkutucu olmam gerektiğinde acıyla haykırırım, Zincire vurulmuş çığlıklarım en kara kargayı bile korkuya salabilir, Fakat ben gitgide grileşiyorum dede. Kimse beni görmediğinde diyafram nefesi çalışıyorum, Ve birazdan son çığlığımı atacağım beyazlar üzerindeki bütün pusları dağıtmak için, Ya birazdan dağılacak kara bulutlar Ya da nefessiz kalıp ben öleceğim..."
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © zeynepp, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |