Yaşamın her anı hakkını ister. -Goethe |
|
||||||||||
|
Daha sevgi şeirləri yazmayacam Dəfn edəcəm ürəyimdə. Hər istəyi, Hər arzunu, Səninlə, Nəfəsinlə, Döyünən bu ürəyə Qəlbimi həsrət qoyacam, Çox görəcəm,nurunu. Sızlamadan, Ağlamadan, Səpəcəm alovlanan qəlbimə Bu dünyanın buzunu. Bax beləcə, Sakitcə, Aram-aram, Zaman-zaman, Donduracam bu eşqi. , Daha sevgi şeirləri yazmayacam Günəş kimi parlayan Yağış olub, , Şimşək olub, Çaxan, Çağlayan, Hər axşam, Hər səhər, Səni düşünüb Əbəs yerə sənin üçün ağlayan, Gözlərimə baxmayıb. Usanmadan, Bezmədən, Sevirəm dediyim, Sözlərimə baxmayıb, . Məzar qazıb dəfn edəcəm bu eşqi. Daha sevgi şeirləri yazmayacam Sevdiyim qız, Məndən uzaq gəzirsə Qəlbimdəki Sevgi simin, Öz əliylə qırırsa, Aşiqinə nifrət edib, Əğyara hörmət edib, Başqasıyla gəzirsə, Sevirəm dediyim,sözümə görə, İnciyirsə, Küsürsə, Özgələrlə, Danışırsa, Gülürsə, Nəyə gərək Bu şeir, bu söz, Onu görən bir cüt qara göz. Daha sevgi şeirləri yazmayacam Sevincli günlərimdə, Kədərli anlarımda Vəfasız bu sevgimi, Özümə dost edəcəm. Bax beləcə, öz ömür yolumu Bu amalla gedəcəm, O daş qəlbli, Mələk üzlü insanı Unudacam, Gedəcəm. Daha sevgi şeirləri yazmayacam Bir gün bu ölümlü dünyanı, O da tərk edəcək, Mən də. Amma mənim sevgim ölməyəcək, O dünyada onu, Yalnız, onu sevəcəm, Amma, bir daha,bir də, Sevgi şeirləri yazmayacam.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ROMA XOSROV, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |