..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Fantastik > İbrahim Kilik




4 Şubat 2010
Kimsesiz  
Yalnızlık Mahkumu

İbrahim Kilik


Dün gece, hüznü koynuma alıp sabahladım. Bakışlarından yüreğimde kalan son katre de kirpiklerimden düştü. Teselli sözcüğünün en uzak anlamını aradım lügatlerde bulamadım. Sonra alelacele çevirdim lügatin sayfalarını vefa sözcüğünü anlamını okumak için. İçinde sen yoktun. Yalnız bir tebessümün yadigar kalmıştı maziden. Onu astım yüreğimin cidarına. Kimseye bir şey söylemeden seyre daldım.


:CBII:
Dün gece, hüznü koynuma alıp sabahladım. Bakışlarından yüreğimde kalan son katre de kirpiklerimden düştü. Teselli sözcüğünün en uzak anlamını aradım lügatlerde bulamadım. Sonra, alelacele çevirdim lügatin sayfalarını; vefa sözcüğünü anlamını okumak için. İçinde sen yoktun. Yalnız bir tebessümün yadigar kalmıştı maziden. Onu astım yüreğimin cidarına. Kimseye bir şey söylemeden seyre daldım.

Sonra , sabahın ilk ışıklarıyla mecalsiz adımlarla vefa semtine doğru yola çıktım. Yolumun üstündeki ilk Çingene kızından bir demet çiçek aldım. Çia Pastanesi'ne yöneldim. Kapıdan girerken gözlerim seni aradı, ben ondan önce geldim diye umutlandım. Oturdum . Az sonra garson başımda bitti. "Buyurun ne alırdınız" dedi. Baktım. Sadece başımı salladım evet mahiyetinde. Çocuk kocaman gözlerle bana baktı. Ben "şey" diyebildim. "Anladım efendim" dedi. Az sonra bir bardak çay bıraktı masaya.

Sanırım, yine bu masada oturmuştuk seninle. Dışarıda ince bir yağmur vardı. Biz de camdan yağmuru seyretmiştik sırılsıklam. Zaten yüreğimin cidarına astığım tebessümün de o zamandan yadigardı. Neler konuştuğumuzu hatırlamaya çalıştım. Sen bana en çok sevdiğin şarkıdan bir kuple söylemiştin .
Ben sana, önceki gece yazdığım şiirden en çarpıcı bulduğum dörtlüğü okumuştum. Hatırladın mı? Sen beni alkışlamıştın. Üzerinde siyah bir bluz vardı. Başında iri siyah güllü beyaz bir eşarp. Kalbim o gün bugündür eşarbının ucuna takılı kaldı. Bekledim sen yoktun...

Sensiz çayımı bile içemedim. Boğazım düğüm düğümdü. Garsonu çağırdım, çayın parasını garsona, çiçekleri masaya bırakıp çıktım. Dışarıda yine ince bir yağmur başlamıştı. Mevsim bahar, aylardan nisan. Böyle havalarda bir başka oluyor insan. Sokaklardaydım ve başımı yaslayıp ağlayabileceğim kimsem yoktu… Bir teselli ararken "Ben kalbi kırıklarla beraberim." hadis-i kutsisi yetişti imdadıma biraz ferahladım.
İbrahim KİLİK 04.02.2010





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Su Perisinin Öyküsü (Çayın Doğuşu)
Gül Mevsimi

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Hüzün Hikâyesi
Tâli Bey'in Şefliği
Atıl Bey'in Hayalleri
Akça Kız
Akça Kızın Vedası
Hava Ayaz mı Ayaz
Üşür Yüreğimde İstanbul
Üşüyorum Sen Üşüyorsun Ankara Üşüyor
Gül Esintisi
Karanfil - 2

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hüznümüz Kahverengi [Şiir]
Arzu 1 [Şiir]
Cin Biberi [Şiir]
Erguvanlar Lâleler [Şiir]
Zaman Dar [Şiir]
Düş Gülü [Şiir]
Mülteci [Şiir]
Dem Masalı [Şiir]
Çççççççççççççççççççç [Şiir]
Pişmanlık Bestesi [Şiir]


İbrahim Kilik kimdir?

Demlik Güzeli (Namı Diğer Çay) Dilberin gamzeleri. Demliğin dem demleri. Bardakta keklik kanı. Tebessüm huzmeleri. Dostun dosta ikramı. Alır yürekten gamı. Fincanda türkü söyler. İnce bellide mani. Zamanın gül kurusu Gülde gülşen dokusu. Rehavetten kurtarır. Pek de şirin doğrusu. Bardaktır mihmandarı. Herkesin çeker canı. Yalnız bu kadar değil. Sohbetlerin mimarı. İnce bir gülüş gibi. İçe süzülüş gibi. Ülfete kapı açar. Kaldırır hep uzleti. Ankara,03. 09. 2007 İbrahim KİLİK

Etkilendiği Yazarlar:
Demlik Güzeli (Namı Diğer Çay)


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İbrahim Kilik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.