Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Gidiyorum....Vazgeçtim hayatın asık yüzlü duruşunu seyretmekten ve her soluğumun hesabını vermekten.Sana bırakıyorum şehrin kalabalığını,esmer yanık tenli akşamlarını, yorgun sabahlarını,martı çığlıklarını,yosun kokusunu ve kibrit satan küçük bir kız gibi utangaç masum duruşunu.Sana emanet ediyorum bu şehirde ne varsa.Farzet ki, çiğ taneleri yağarken saçlarına ansızın geleceğim.Ama şimdi yalnızlığımı yükleyip sırtıma gidiyorum.Bakma öyle bu şehri terkediyorum... Bir dua gibi dudaklarıma mıhladığım adını alıp yanıma,koyu bir rüzgarı sarıp bağrıma ve tutunup kör bir karanlığa benim olan herşeyden vazgeçiyorum.Ama yine de korkuyorum.Kaldırımlara sinen yalnızlık,sokaklardaki sessiz çığlıklar ve caddelerdeki yabancı gölgeler benim izimi sürüp gelir mi?Peşime düşer mi yorgun hayallerim ve saçlarına kırağı düşmüş ümitlerim?Akşamın koyu kızıllığına gömülen bir güneş gibi yitip gider mi sevinçlerim?Ya da bir geceden başka bir geceye kayan çoban yıldızı gibi elimden kayıp gider mi mazim ve anılarım?Pamuk ipliğiyle bağlıyım şimdilerde hayata.Korkuyorum yalan değil bu şehirde kalmaktan.Ve korkuyorum bu şehirde kalıp gün be gün kaybolmaktan.... Gidiyorum....Elimde küçük bir bavul tek başıma yol alıyorum.Sana yoldaş olsun yıkılmış gölgem,yorgun ayak izlerim ve bomboş odalarda yankılanıp duran biçare sesim.Anlamsız kelimeleri,kavgaları,nefretleri bir paçavra gibi atıp üzerimden ve her yanına çamur bulaşmış insanların sahte yüzlerini sıyırıp yüzümden gidiyorum.Vazgeçtim,hayatın yalanlarına kanmaktan ve her defasında ona inanmaktan.Bakma öyle bu şehri terkediyorum!....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Melike ÇAM HUBAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |