Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush |
|
||||||||||
|
Haksızım biliyorum;en son suçlanacak şehirdin sen hayatımda.Ama uykusuz gecelerin ardından yapabileceğim başka bir şey yoktu.Sağanakların öylesine serseme çevirmişti ki beni..Korkuyordum;ilkkez,sebepsiz..tek başımaydım..Yine yalnız bırakmıştım kendimi.Senin de dediğin gibi;yalnız olmayı seçmiştim..Renkleri,kokuları,denizi,yağmuru,rüzgarı;doğada sevişen her şeyi bir bir düşünmüştüm..Seninle konuşmak yerine,perdelerimi kapatıp oturdum sallanan sandalyeme..Okunacak bir öyküm,dinlenecek bir masalım yoktu;hiç dinlememiştim..Tüm masalları anlatabilirdin bana;en basitini,en bilindiğini bile.Sonunda arabaların balkabağına dönüşenini bile..Bilmezsem şaşırma.Sabaha başka şehirde uyanırsam da..Bil ki diğer hayatımın uzantısından,zamandaki o yarıklardan çıkıp gitmişimdir sen uyurken..Sen de uyumuyordun aslında;ona rağmen yalnızdım ,şehir benden daha yalnızdı..İkimiz de yürüdük ..O kendi içinde,ben kendi dışımda..Kesiştik bir köşede;yol bitmeden sabah olmuştu.. Gece,karanlıktı görmemişim notunu..Oysa ne zamandır orada duruyormuş;uzun süredir armağan almadığım kitapların arasından ,seçtiğimde gördüğüm ..sabaha niyetlerimi değiştiren ;güne güzel başlamamı sağlayan ;ilk sayfadaki notu..Sana çiçek kokularını ve baharı,tınılı bir rüzgarı hatırlattığım notunu.. Uzun yolculuklara çıkmadan önce soğuk şehirlere doğru;içimi ısıtan varlığını hissettiren inceliklerin peşine taklıyorum;izini kaybettirmeyesin diye..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S. Ulaş Polat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |