..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > beyhan sezikli




5 Ocak 2010
Kapat Gözlerini  
beyhan sezikli
güzelle çirkinin, yalanla gerçeğin, söz ile özün birbirine karıştığı dünyada, yumuyorum gözlerimi gördüklerim karşısında ve açtığımda geçmese de birşeyler, kazandığımı görüyorum hiçbirşey kaybetmeden....


:AIFJ:
gözlerini yum, gördüklerin karşısında........

gözlerimi yumuyorum gördüklerim karşısında, bitecek geçecek der gibi. kendi kendime....
haksızlıklar, zulümler, yanlışlar...
birinin omuzlarına birikecektir, bütün bunlar.
ayırt edebiliyorsan öz ile sözü, yalanla gerçeği, çirkinle güzeli, sen tehlikesindir artık.
sözlerin arkasında özü, yalanın arkasında gerçeği, güzelliğin arkasında çirkinliği saklayanlar için. sen gören olucaksın çünkü... anlayan neyin ne olduğunu. bu yüzden sevilmeyeceksin. hatta, kendi küçüklüklerini kapatabilmek için, seni küçültmek isteyecekler. izin vermeyeceksin. izin vermediğinden ve büyüdüğünü gördüklerinden, düşürülmek isteneceksin.
anlayacaksın, kötülük görmek için kötü olmak gerekmediğini ve iyilik görmek için iyi olmak gerekmediğini.... nasıl ki;
'her kötünün iyilik görebilmesi için, karşısına iyinin çıkması yeterliyse, her iyinin de kötülük görmesi için karşısına kötülerin çıkması yeterliymiş' diyeceksin.
kabul edeceksin, haketmediklerini yaşayabileceğini, hakettiklerini de bir gün yaşayacağına inandığın gibi.
doluya boşu, boşa da dolu çalan dünyanın ye kürküm ye davasına harcanan, kraldan kralcı benliklerinin içinde bulunduğu gerçek durumlara kızacaksın.
alışacaksın, sistemin böyle işlediğini göre göre...
üzüleceksin, gittikçe uzaklaşacaksın bu dünyanın sana da tanınmış o, yaşam sahasından. istemeyeceksin kalabalıkları. kıyıları köşeleri seveceksin. bırakacaksın haklarını, görünmediğinden. susacaksın, sesin sözün işlemediğinden.
boynun bükülecek ve gözlerini yumacaksın gördüklerin karşısında, geçecek bitecek der gibi...
açtığında geçmese de birşeyler, hiçbirşey kaybetmediğini de göreceksin.
ve öğreneceksin, hangi haklı vardır ki kaybeden o, olsun gerçeğini..............................................................



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sana Kolaydır Susmak
Büyüdükçe

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aynalar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gördüklerim [Şiir]
Acılar Kapımı Yoklar [Şiir]
Düşüyor [Şiir]
Kar Çiçeği [Şiir]
Aynada ki Hayalime [Şiir]
Sis Bulutları [Şiir]
Yersiz Göksüz [Şiir]
Dayan Kalbim [Şiir]
Evimiz [Şiir]
Zaman [Şiir]


beyhan sezikli kimdir?

hayata ve insanlara karşı duyduğu duyarlılığı kelimelerle paylaşan, kelimeleri seven ve hayatta mana arayan bir mücadeleci. . .

Etkilendiği Yazarlar:
tüm insanlar olmak üzere, en çok gözlerinde hem acıyı hemde umudu taşıyanlar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © beyhan sezikli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.