Senin özleminin ne olduğunu bilmediğim halde birgün benimleolacağını düşünerek özlüyorum seni. Hayali gidişlerini kurguluyorum ve hayali dönüşlerini bana, sadece hayallerimde yaşatabildiğim sen için.Ama Gerçekt,seviyorum seni uzak olsan da beni sevmeye,suç olmadığını bilerekten seviyorum senin bilmediğin bu yerde...Sevmesem bu kadar delirir miydim sence.Bir tutku haline dönüştün.Senin resmine bakmadan uyuyamaz sensiz olan bu bedene su içiremez oldum.Biliyorum biraz abartılı olacak sensiz yaşamak zor dediğimde, zor olan sensiz yaşamak degil, zor olan sen varken bu dünya, sensiz böylece durup hiç bir şey yapamamak. Ama artık üzmüyorum kendimi, sen yokmuşun gibi davranmalarıma son verdim.Kabulleniyorum artık ben yokmuşum gibi davranışlarını, bir yerlerde bensiz nefes alışını, bensiz yaşamanı devam ettirişini.Kızmıyorum artık sana,beni görmediğin, kendimi sana kanıtlayamadığım için. Doğa kurallarına isyan etmiyorum senin kaderini değiştirmesi,benim kaderime bağlaması için.Mutlu olmaniçin dua ediyorum her ne kadar dualarım benim mutsuzluğuma neden olsa da.Sadece özlüyorum seni,özleminin ne olduğunu bilmediğim halde.Özlüyorum seni,hayal ettiğim gidişlerinde.Ve sarılıyorum sana hayal ettiğim gidişlerinden dönüşlerinde, hiç gelmediğin bu yerde.