..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > A.Kamil YAZICIOĞLU




15 Aralık 2009
Zirve Ama : : :  
A.Kamil YAZICIOĞLU
İnsan hayatında zirveye çıkmak isterken nelerden uzaklaştığı ve mahrum kaldığı hakkında bir düşünce yazısı.


:AIHI:

ZİRVE AMA…
03 Kasım 2009 Salı, 14:28
Zirve, evet zirveye çıkmaya kararlıyım ve dostlarımın desteği eksik deyil,sağolsunlar ama gerçek dostlarım,farkında deyiller bana kötülük yaptıklarının,dost görüntüsünde olanlar ise bilinçli yanımdalar
maalesef.
Binlerle yaşadığım,iyi ve kötü niyetli insanlardan,şehrin o sıkıntılı ve acıtan yaşantısından uzaklaşmaya başlıyorum.Uzaklaştıkça içimdeki huzur ve mutluluk artıyor.Kasabaları geçiyorum,bir huzurlu ve mutluyum ki.Ama o ne,içimdeki huzursuzluk ve mutsuzluk kıpırdamaya başladı sakin sakin.Ne oluyor ki,düşünmemeye gayret ediyorum.
Dağ eteklerine varmanın heyecanı kaplıyor içimi,yukarı, zirveye tırmanışın zorluğu da ürkütmüyor deyil beni.Çekilecek onca sıkıntıya,eziyete,acıya değecekmi?bilmiyorum ama zirveye ulaşmanın insana verdiği o hisleri tatmalıyım ki yaşamımın kalan sayfalarını doldurabilmenin tecrübesini edineyim.
Tırmanış devam eder ama nasıl,eziyet,acı,umutsuzluk ama devam etmeliyim,
Ediyorum,yükseldikçe iyi ve kötü binlerden uzaklaşmanın hüznü, başlangıç huzur ve mutluluğunu zifiri karanlık gibi örtmeye başlıyor???
Binlerden yüzlere,onlara ve hatta tek kişi göremeyeceğim uzaklıktayım artık ve belli belirsiz tırmanışa devam ediyorum işte.Zirveye tırmanış ve ulaşmanın bu derece karmaşık olabileceğini düşünmemiştim ki ama,zorlamaya başladı,dayanılmaz pişmanlık var ama ulaşmalıyım zirveye, artık ne olacaksa,Çünkü kendim istedim.
İçimdeki küçük saatin tiktakları beynimin tüm hücrelerini kemirmeye başladı bile.Başlangıçtaki huzur ve mutluluğun yerini umutsuzluk,ve anlatılması zor düşünceler doldurmaya devam ediyor,acaba yanlış olan neydi bunların oluşumunda,yanlış mı yapıyordum,bilemiyorum.
Eveeet,bunca acıya,eziyete rağmen zirveye ulaşmıştım ama nedense ulaşmanın hazzını alamıyorum,içimdeki huzur ve mutluluk hisleri yok olmuştu.
Acı,pişmanlık,geri dönebilecekmiyim ürküntüsü ve binlerden uzak kaldığım günlerin boşluğu içimi sarmalamış,yüreğim ve beynimin vucudumdan fırlayacakmış gibi benliğimi saran o korkuuu,düşünmesi bile beni PARAMPARÇA ediyor.
Ve dönüş için geri attığım o ilk adım,tüm kötü duygu ve düşüncelerden kurtulmamın başlangıcı oldu,huzur ve mutluluk içimi hızlıca doldurmaya başladı bile.
Ve geri dönüyorum artık,kendimi yamaçlardan bırakarak ve en hızlı nasıl dönebilirsem,zirve bana göre deyil ve kimseye göre de olmamalı bence ve asla zirvede olmak istemiyorum,Çünkü,yaşamın tüm zevklerinden mahrum olmak,içindeki tüm sevecen duyguların yok olduğu,İNSANLIĞI UNUTTUĞUN YERdir ZİRVE.
Heeey,zirvede olmak isteyenler,ulaşılabilmesi güç olsun isteyenler,Ulaşılamasın olmak isteyenler:
Ben ZİRVEdeydim ZİRVEde AMAAA YALNIZdım YALNIIIIIZ,YAPAYALNIIIIIIIZ.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevginin Acı Yüzü [Şiir]
Çakırkeyf ve Gerçekler [Şiir]
Dost Kalalım Candostlar [Öykü]


A.Kamil YAZICIOĞLU kimdir?

Serbest ticaret yapmaktayım,Lise mezunuyum,hayatı iyisiyle ,kötüsüyle biliyorum. Çakırkeyf yaşamak isterim. Özel bir eğitim almadım yazacaklarım için. Yapacağım hatalardan dolayı kusuruma bakmazsınız sanırım. İmla işaretlerini yerlerine koymayı beceremem. Yardımcı olursanız sevinirim. Yazacaklarımı isteyen kullanabilir,hiçbir talebim olmayacaktır. Şimdiden teşekkürler hepinize. Saygılar

Etkilendiği Yazarlar:
Uzun süredir okumuyorum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © A.Kamil YAZICIOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.