Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
İlk sütünü içerken kulağına fısıldandığı gibi ;savur! Hiddetini,öfkeni savur.Nefretini savuruyorsun…Düşmanının kanı da bu süt kadar helaldir Savur ! dendi,yoksa sütüm burnundan gelir.İnanıyorsun… Bilinçsizsin.Kayıpsın.Aklın ne senden önde,ne de senden geride.Bilincin kayıp.Kuklasın.Söylediğin her kelime,kurduğun her cümle baskalarına ait-sana değil.Ömrü hayatında sana ait bir anlamın olmamıs.Düşünmemişsin,iplerinden öteye geçmemişsin.Oynatılıyorsun.Aklının ipleri ellerinde.Sende ki kılıc savuruyorsun öfke nöbetlerinde,ama nedenini bilmiyorsun.Öfkelisin.Kimedir bilmiyorsun.Bilincin kayıp;ne içinde, ne de dışında… Tutarsızsın.Deşiyorsun herkesi.Kim olursa olsun deşiyor,kesiyor,can acıtıyorsun.Sevmek isterken beni sözlerin,delip geçiyor kulaklarımı nefretin.Hiddetin göğsümde bir çukur oluşturup biriktiyor parçalarını.Sen benim kaderimi çiziyorsun.Beni savuruyorsun.Ya ver sesini diyorsun ya sus,ya ver rengini,ellerini,ayaklarını ya da git diyorsun.İlk sütüm benim burnumdan geliyor. Elinde bir kılıç var.Kesiyorsun.Beni parçalara ayırıyor,savuruyorsun. Sesimi alıyorsun.Ayaklarımı topraklarımdan kesiyorsun. Benim kaderimi sen yeniden yazıyorsun Savuruyorsun. Ne bendesin,ne de kendinde. Beni seviyor,ama öldürüyorsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bahar Özhan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |