Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Bazıları vaadlerini unuttu çoktan. Ben de unutuyorum onları… Tüm yaşanan olumsuzlukları… Açıkçası beynimi sıfırlıyorum kendimce… Siz değişmezsiniz, onu gördüm, dün geldiğimde yine. Bin kere pişman oldum, belki uğradığıma… Nedir bu vurdumduymazsızlık, insana saygısızlık? Cevapsız sorular oluşuyor her an aklımda. Soruyorum, sorguluyorum kendimi, her şeyi istemeden… Aç düşünceler kemiriyor günden güne beynimi… İnsanlık nereye gidiyor, ben kimim diye? Siz insan mısınız, soruyorum size? Yoksa insanlıktan çıkmış! Şeytan maskesine bürünmüş! Duygu fakiri, yalan makinası mı olmuşsunuz? Anlamıyorum, anlamaya çalışıyorum. Hayat şartları, teknoloji sizi de değiştirmiş, anlaşılan. Bu siz değilsiniz, bu kabuk size ait değil. Benliğinizi yitirmiş, hiç olmuşsunuz... Ne oldum değil, ne olacağım düşüncesi yerleşmiş beyninize… Çok yazık! Oysa yapılacak, uğruna mücadele verilecek, çok şeyler vardı aslında… Gördüğüm tek gerçek; İnsanlık ölmüş çoktan, toprağa karışmış bile… Oysa pes etmek bu kadar kolay mıydı? Onca yapılan savaşlar, uğruna döktüğümüz kanlar boşuna mıydı? Neler oluyor bize, ne yapmaya çalışıyoruz? Kalan emanetlere, ihanetten başka böyle! Bize yakışan bu muydu? Layt bir toplum haline geldik, benliğimizden uzaklaştık git gide. Çoktan Avrupalı olduk aslında, unuttuk örfü, adedi. Aldık başımızı, tasımızı tarağımızı çıktık yola… Nereye gidiyoruz? Ne olacağız! Bilemiyoruz! O yüzden soruyorum şimdi herkese! Bu gidişat nereye? Bilen varsa söylesin, çözümünü bizlere?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Soner Aldemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |