..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > ahmet kılıç




31 Ağustos 2009
Göz Yaşına Akar Yüreğim  
KIRIK DÜŞLER GEMİSİ

ahmet kılıç



:BJBG:


Gözyaşına Akar Yüreğim..

Gözyaşı; gönüller iklimine sunulan nimetlerden sadece bir tanesidir.

Kalbi yumuşaklara, merhamet dolu olanlara Allah´ın bahşettiği güzel bir nimet.

Hem de bedeli ödenmeyen ödenemeyecek olan bir nimet.


Biz biliriz ki, Her nimetin bir külfeti, her külfetinde bir nimeti vardır.

Gözyaşı; göklere uçurur gecelerde kendini bileni,

karanlık sandığımız geceleri aşk ve ateşin rengine boyar, kıpkızıl yapar.


Gözyaşı yıldızlara alırda götürür, götürürde yakar seni.

Sevda ağacının meyvesidir en tatlı en sade ve en güzel.

Aynı zaman da sevda tohumunun yegane can suyudur.


Gözyaşı yıldızları tanımaya doğru çıktığımız yolculuk'ta

Dünyada üşüyen bedenimizi ve yüreğimizi ısıtabilen bir güç, acizliğimizi ispatlayan bir sevdadır.


Akar, gözyaşı gözlerimizden ince ince ve tane tane

Sevda tohumunu ektiysen kalbe, merhamete, vicdana;

Yazdıysan acılar içinde bir mektup gel diye, yıldızlar haydi uçurun beni göklere dediysen ve her şeyin, herkesin sevgisini çıkarıp, tek O´nun sevgisini doldurduysan beynine, kalbine, tüm hücrelerine...

Işte o zaman çağır ve başla yüreğindeki sevda ağacını gözyaşlarıyla sulamaya.


Her gece çökerken yavaş yavaş yüreğine, yalnızlığa adım atarken;

Dertlerinle, aşklarınla, sevinçlerinle ve hüzünlerinle baş başa kalmaya başlayınca, seni terk etmeyen tek dostun,

tek yoldaşın gözyaşıdır. O her yerde her zaman seninledir. Yeter ki iste, yeter ki çağır. O hemen gelir.


Gözlerine yaş dolduysa üzülme iyi bak, gözlerinden damlayan gözyaşına. iyi bak neler diyor sana. iyi bak, ne diyor sana...

"Ben gözyaşıyım.

Allah´ın ilk yarattığı gibi tertemiz, günahsız ve safım.

Bana nice hasret sığmış, tasa yerleşmiş.

Sizinle var olmuş, sizinle yaşamışım. Eğer beni sizlerin gözlerine getiren yüreğinizin derinliklerinden çıkıp en Yüce makama çıkan tövbenizse

Ben yıldız olur yağarım yüreğinize. Yıldız olur dizilirim kirpiklerinize.

Gözlerinizden başlayarak be-deninizi meleklerden bile daha saflaştırır hafifletirim.

Uzayın bilinmeyen, bilinmesi de mümkün olmayan noktalarına ışınlarım sizi.

Fark edemezsiniz bile. Ben senin Yaradan´ın önündeki acizliğinin şahidi, ispatıyım..

Yüreğindeki kibri, kibirden doğan kötü duygula-rı, hastalıkları yıkar, ruhunu temizlerim.

Ben gözyaşıyım.

Ayrılmaz dostunum senin. Kötü günde de iyi günde de hep gözlerindeyim.

Sevincinizde de hüznünüz-de de ben varım. Benimle paylaşırsınız her şeyi..

Ben hep gözlerinizdeyim. Yeter ki çağırın beni, yeter ki isteyin beni.

Ben gözyaşıyım

Allah´ın ilk yarattığı gibiyim hâlâ. Tertemiz ve gü-nahsızım.

Dualarınız benimle ulaşır Yaradan´a. Ben varsam siz değerlisiniz.

Ben varsam siz rahmete nail olursunuz. Ben varsam merhamet ve vicdanınız sizinle konuşur.

Bazen mazluma eşlik ederim, bazen bir anneye.

Bazen zenginler çağırır, beni bazen fakirler.

Ben kimseye küsmem, zalime bile. Yeter ki çağırsın beni, yeter ki isteyip yüreğini açsın bana.

Yeter ki "gel" desin.


Ben gözyaşıyım.


Hemen gözlerinde biterim.

Bensiz yapamazsınız.

Nasıl ki toprağın bağrına ekilmiş bir tohum, gökyüzünün ağlamasına ihtiyaç duyarsa,

kalbinizdeki sevda ağacı da beni ister. Pınar olur, beslerim ben onu.


Merhamet benle başlar.

Sevda benimle hayat bulur.

Kalpler benimle büyür. Hayat benimle güzeldir.

Peygamberler bile vazgeçmedi benden.

Ben onların mirasıyım. Kıymetimin farkına varın ve çağırın beni.

Unutmayın, ben gözyaşıyım"


Biraz olsun huzura kavuşmak için gözyaşı vazgeçilmez bir güzellikse eğer;

yüreğimizde saklı kalmış ne varsa apaçık bırakalım gözyaşlarını.

O anlatsın suçlarını, sevdalarını. Yüreğinde saklayamayız ki.

Gözümüzden yaş akmasa, divane olduğumuz ge-celerde yürek neye dayanabilir ki?


Bir damla gözyaşı, yüreğini, duygularını yaşat-maktır.

Kararan, çıkmazda olan sözlerini bırak, bir damla gözyaşına...





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Olur Ya

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anlar
Ey Fatihin Yadigarı


ahmet kılıç kimdir?

yazanın ve yazdıranın ne önemi var burada okunlar adresidir umudun

Etkilendiği Yazarlar:
SEVMEK SEVİLENE YAPILAN EN GÜZEL DUA'DIR.....!


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ahmet kılıç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.