Kemiren sözler.sakin durmak.sessizce durabilmek saatlerce.kendinden nefret etmek.ellerini izlemek.terazi gibi dengesiz olmak.tanrının elinde.kendini aramak.kitaplar ve insanlar içinde.kalbin, ölmeden durması için dua etmek.düşünememek.kafasız olmak.çok içilen bir gecede uykuya dalmadan önceki o anın tadını çıkarmak. heycanlanmak. kıpırdamamaya çalışmak.hareketsiz kalmak.nerede bir çocuk ağlasa, nerede bir çocuğun canı yansa sebebinin sen olduğunu hissetmek.seni anlamayıp anlamış gibi yapan insanları bilinç kapalı bir şekilde dinlemek.gözleri gülmeyen insanlara bakıp üzülmek.dönme dolabın amacını anlamaya çalışmak.hiç yol almamış insanların hayatlarıyla oynayan, çok hücreli yaşıyormuş gibi görünüp tek hücreli konuşan insanların çevrende olduğunu fark etmek.boş sokaklarda dolanmak.yağmur yağınca sevinebilmek.kışın kalpsiz olduğuna inanmak.bütün gidişlere üzülmek.karına saplanan ağrıların beyninin içindeki şeylerden oluşmuş olduğunu öğrenmek.özlemek.yolların asla sonunun gelmemesini eski bir şarkıdan öğrenmek küçük beyinle.bizleri bekleyen gerçeklerin boş tüfekleri.plastik ördeğin hiç değişmeyen suratı.benim hiç geçmeyen müziğim.Yavuz Çetin’in Leo Fender’in elini sıkıp sıkmadığını merak etmek.geçmesi günlerin.eski bir dostla selamlaşmak.istanbul ağrısı.nefesi hissederek almak.alabilmek.dünyayı gezen bir adamla gözgöze gelmek, yüzünde uzakları görmek.özgürlüğünü hissetmek…bir futbol oyununda ki en romantik adam kalecidir demek.yanlız tek başına.ama bir numara.günlere aşina olmak.sessizce yaşamak.dergiler, posterler, hayaller arasında.düşünmek.daha çok düşünmek en uzakları düşünmek.