Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Şiirlerim, ağıtlarım, sitemlerim, isyan bakışlarım Bir hasretin anlamadı beni. Vuslat mı yoksa bilinmez bir hiçlik mi bilemedim Yokluğun sardı her bir hücremi Gel artık, kendime gelemiyorum. Üzgünüm, Doğuştan hüzündür adım Sensizliğe duyuramıyorum ki hiçbir feryadımı Göremiyor ki bakışlarımı Kurşuni ve ağlamaklı her bakışımda Cevapsız kalıyor sensizliğim. Sana uzanmak için Yoluna baş koydum Yedi kat göğe merdiven dayadı hasretim Gel artık, yönümü bulamıyorum. Aşığım, Gölgeni bile içti gözbebeklerim Aşkı ela gözlerinde bir intihar saydım Sen bak yeter ki gözlerime Ben ölürüm her bir ela bakışında, sende. Gel artık, önümü bile göremiyorum. Küskünüm, Bıraktığın geceye ettim tüm yeminlerimi, Yakmayacak hiçbir bakış seninki gibi tenimi Tutuşmayacak düşlerim sensiz, Titremeyecek hücrelerim, Ölmeyeceğim bile sensiz. Gel artık, nefes bile alamıyorum. Özledim, Ela bakışlarında yitmeyi Varlığında erimeyi Tutkunda dirilmeyi Sevginle biçimlenmeyi Gel artık, kendimi bile bilemiyorum. Kaybettim, Düşlerimde bile siliniyor hayalin Gölgen düşmüyor ruhumun duvarlarına Aşkı gözlerinde ölüm bellediğim Bakışlarını bile hayal edemiyorum. Varlığını düşünürken Hücrelerim ölürdü, Gözlerim ağlamaklı bir eylül olurdu Cemreler düşerdi düşlerime seni düşününce. Müjdeleri muştulardı hayaller Gel artık, Sen yokken yaşamayı bile beceremiyorum. Ayşe Çetiner.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ayşe çetiner, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |