..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > Caner AKSUN




7 Ağustos 2009
Savaşa Tamam mı Devam mı?  
Caner AKSUN
Yıllardır bu topraklar üzerinde bir sürü insanın kanı döküldü. Boşuna dememişler mezopotamyada kavga tarihle yaşıt diye. Yıl 2009 kavga Türkiye'de. Bu da bizim şansımız.


:AFHF:
Yıllardır bu topraklar üzerinde bir sürü insanın kanı döküldü. Boşuna dememişler mezopotamyada kavga tarihle yaşıt diye. Yıl 2009 kavga Türkiye'de. Bu da bizim şansımız. Peki ne yapmalı? Bir yanda DTP ile masaya oturalım diyenler, diğer yanda "HAYIR EFENDİM NE MÜNASEBET" diyenler. Peki ne yapalım? Oturup konuşalım mı? Yoksa savaşa devam mı? İkinci ihtimaleden başlamak istiyorum. Diyelim ki bazılarının dediği gibi dedik Hayır barışmak istemiyoruz dedik.Eee? Yani savaşa devam. Peki sonra? Sonrası açık Yine gazetelerin manşetinde şehit haberleri yine ağıtlar yine kan yien ölüm ve bağırılacak VATAN SAĞOLSUN! Peki diğer yandan barış ortamı olursa ne olacak? Analar çocuklarını Şırnak'a asker olarak gönderirken ağlamayacak.
Peki şimdi ne yapmalı? Barış olsun desek ayıp! DTP ile barışmı olur! Olmasın dersek daha vahim. Bence insanlar biraz olsun barışa şans vermeli.
Savaşalım diyorsanızda şunu belirtelim; PKK'nin arkasında hangi güçlerin olduğunu her fırsatta berlirten tv dizilerinde hep biz kazanıyoruz hemde İMAN gücüyle, ama biraz ayaklarımız yere deyse işin öyle olmadığını anlayacağız.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Elbette Barış
Gönderen: Mustafa Şakarcan / , Türkiye
27 Ağustos 2009
Kan akmasını, ancak akıl ve vicdan sağlığı yerinde olmayanlar isteyebilir. Sorun, içtenlikle istemek ile başlıyor bence... Sevgi ile kalın.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Caner AKSUN kimdir?

genç yaşında türkiye'nin hemen her yerini gezmiş hemen herşeyi görmüş biridir Caner Aksun.

Etkilendiği Yazarlar:
Aziz Nesin


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Caner AKSUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.