İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua |
|
||||||||||
|
Fesleğenlerden kan damlıyor zindanlara Kaç zamandır böyle halim var sevdalarda Kuşlar ölmek ister, kanayan sularda Ölümün arsız koynunda, beyhude ruhlarla Esaret cübbesinde saklanmış güzelliğin Baharın yalnızlığında sana bakmak ister Nisanın karanlığında,yağmurun damlasında Hıçkırıklar biriktiren gökyüzünden kaldırımlara Sanki hiç büyümemiş gibidir ellerin Hep küçük bir tutam gül tutar parmakların Her gülde bir kan damlatır bu zulme Saat kaça geliyor,yine başladı kan revan Bilmez misin, ben zulmün aşığıyım Sana söylenmiş bir türkünün nakaratıyım Ucu açık kalemin ağzındaki mürekkebim Bakma bana öyle,başımı yere eğmekten gök usandı İçerlerden seyret ayazlı sevdamı Kapat kapılarını,bakma kapı aralığından Eşiğine düşmüş bir kuru yaprağım ben, Süpürülüp atılmaya yemin etmiş sonbaharım Leyla’nın kapısında bekleyen köpeğin gözleriyim Seni gören her gözde bir uçurumum ben Yitirilmiş sevgilinin hülyasında kalmışım ben Gözü yaşlı bir çocuğun,göz yaşındaki hüznüm ben Yanan bir mumun ateşindeki pervanelerde Ellerindeki aşk torbalarındaki güller Vaktin ipliğini sarar kara basanlar Allah’ın bıraktığı bir gönlün aşkına Ah, sevgili! Ölüm korkusunda dillerim Bir parça zaman çalsam ceplerime ölümden Yine de biter mi kana kanmış güllere sözler Bülbülün narasından yağar bu kan yağmurları Nesin sen sevgili! Bir nur mu yoksa nar mı? Kana susadı güller, fesleğenlerden akacak yaşlar Zindan karanlığında boğulan aşıkların üstüne Gözlerindeki aşkın adına, tüm ölüm günahları sevgili.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meftûn, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |