..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Erotik > Yusuf Kenan




28 Haziran 2009
Gecenin Gizi  
Yusuf Kenan
Aşktan kaçan aşka tutulur


:BBAB:
GECENİN GİZİ
Gece uykusunun en tatlı yerinde kapı çalındı. Yatağından fırladı, kapıya koştu. Kapıyı tam açacağı sırada kıvırcık saçlarının içine sıkıştırdığı sigarayı eline alıp korkunç hayallerin içerisinde kup kuru kesilen dudaklarının arasına yerleştirdi. Sonra sigarasını ateşledi ve nasırlı elleriyle demir kapıyı sonuna kadar araladı. Meryem, zifiri geceyi ateş gibi aydınlatan sigarayı bir gece lambası gibi tasavvur etmişçesine, sağa sola dokunmadan ve kapının ortasında heybetli bir dağ gibi dikilen Mehmet’e çarpmadan içeriye sokuldu. Adamın gözüne çarpan incecik bir kadın bedeninden başka bir şey değildi. Hem yüzünü görseydi onu içeriye alır mıydı? Meryem’i, tek göz ağrını, karşılıksız sevdiği minicik sevgilisini, ruhunu, dimağını ele geçiren o kızı içeriye alır mıydı, bilmiyorum.

Kız önde, adam arkada sessizce yatak odasına girdiler. Karanlık odayı aydınlatmak istercesine birbirlerine sıkıca sarıldılar. Dudaklarını birbirlerinden farklı yönlere çevirip sevişmemek için insanüstü bir sabır gösteriyorlardı. Kız eteğinin düğmelerini hızlı hızlı çözüyor, adamsa “Bu kadarı yeter, tanımadığım bir kadınla daha fazla ileriye gidemem” diye düşünüyordu. Kız, adamın kollarından sıyrılıp yatağa uzandı ve adamı da zoraki arkasından sürükledi. Tüm kadınlık yetilerini kullanan bu dişiye Mehmet de daha fazla dayanamadı ve ıslak bedenini kızın kolları arasına usulca bıraktı. Sabaha kadar tatlıca seviştiler.

Tan yeri ağarırken, ikisi de beyaz çarşafın üstünde çırılçıplak yatmaktaydılar. Mehmet, gözlerini açar açmaz, melek gibi uyumakta olan bu billur kızı gördü ve onu görür görmez yerinden fırladı. Üvey kardeşi yatakta öylece yatıyordu ve kızın yanındaki kan lekesi odaya dolan solgun güneş huzmesinin efkarıyla yavaş yavaş kurumaya başlamıştı.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yusuf Kenan kimdir?

Mutsuzluğunu ispatlamak için yaşayan ve yazan bir adam. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Mapussaant, Sait Faik, Çehov, Dostoyevski


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yusuf Kenan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.