Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
yıllar önce, evde ne var ne yok toplamış, babadan kalma kamyonete yüklemiştiniz giderken, şimdi asfalt olan o daracık yolda bir mendil salmıştın toprağa... al ve mor gözünden bir damla yaş damlamış benimse yüreğimde bir kor... “birgün döneceğim” demiştin “beni unutma” bak! yine başlıyor kavun mevsimleri hani çocukken, dalardık bostanlara korkulukları vardı, samanın çer-çöpünden hatta bir defasında, bir yılan görmüştük bir de atmaca... sen, yılanı görünce atlamıştın boynuma titriyordun korkudan oysa ben ne çok sevinmiştim o an hatırlar mısın? mızrak yapardık dut ağacından altımızda çakma bir at, sen komutan ben nefer! ve tarladaki tek düşman, garibim şevket-i bostanlar hatta bir sefer, hızımızı alamayıp, komşunun asmalarına dalmıştık ya ihtiyar, “ulen” demişti “veletler...” senin üstün başın çamur, saçların kısa inandıramamıştık deli bir kız olduğuna... hatta bir akşam, kaçamak bir sahil macerasında ben alnımı çarpmıştım kayalıklara sen ağlamıştın... o günden sonra yüzümdeki o yara, her günbatımında kanar durmadan... yokluğunda buram buram, kekik kokuları karışır kavun mevsimlerine...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tuncay Taşdelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |