Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Hava ne soğuk nede sıcak Mevsim şartları hayat şartları gibi Benim şartlarım her zaman ki gibi Bugün kalbim çok buruk Canım hiç bir sey yapmak istemiyor Bir yerlerde Umay Umay Çalıyor O günü hatırlıyorum; Tanıştım ve aşık oldum Umay'a Sonra başladım anlatmaya; Seni çok seviyorum, ama senden çok sevdiğim biri var diye Küçük bir hayat hikayesiydi sohpetin geri kalanı Ben anlattım, O dinledi Kahvelerimiz soğumuştu konuşurken Kurduğu cümleler ağzından dökülürken, dudakları hep seni anımsattı bana Meğersem Çok Sevdiği Biriymiş, Onu Bırakıp Giden Herşey Harikayken, Terkeden.... Aşk Mektubunu dinledinmi diye sordu Ben ise ezbere biliyordum zaten Senle Ben Aynı Hikayeyi Yazmışız Kişiler Farklı Ama Hikaye Aynı Aslında dedi Yıllar geçti üstünden, zamanla yok oldu tüm duygularım Sadece bir resim var elimde; dokuz yaşında, örgülü saçlı Bakıp bağzen ağladığım, Öpüp, Kokladığım... Çok uzun zaman geçti üstünden Adını sayıklayıp, rüyalarımda gördüğümden Çok uzun zaman geçti üstünden Sinemaya gitmeyeli, birini öpmeyeli film izlerken Tavla oynamayalı gülüp eylenirken Çok oldu Yağmur altında yürüyüp ıslanmayalı, taksimde turlamayalı Çok oldu birini sevdiğimi söylerken ağzım kurumayalı Uzun zaman geçti hareket eden deniz otobüsüne iskeleden atlamayalı Uzun yıllardır sırf beni bırakıp gitmediği için Üzüp, Yormadığı içinbirisine bağlıyım... Çok canım yanmıştı bırakıp gittiğinde Bir daha kimseyi çekemez, katlanamaz oldum Ama o Sabırla bekledi beni.. Defalarca senin adını sayıkladım, unutur dedi bekledi beni... Senin adını sayıklayıp, sevmek başka birini Çok zor geliyor inan tutmak ellerini Ne Devam edebildik, nede ayrılıp kopabildik seninle İşte bıraktığın yerde bekliyorum seni Şu hani uğurumu koparıp attığın yerde YEŞİL KOLYEMİ Rastlarım bir gün belki sana Sarılıp yapışırım sorgu sualsiz Dudaklarına İster sev bağrına bas, istersen çek vur beni Ben Yıllarca denedim seni silebilmeyi Olmadı yapamadım, yapamicamda demekkiiiii Seni Çok Seviyorum...... T.K. C.S.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ne Farkederki, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |