Öyle yaşamalısın ki ölünce mezarcı bile üzülsün. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
" Şu bozuk çarkı ne döndürdüm Nede şu çarkın içinde döndüm!! Sevdamı, aşkımı, dostluğumu: Ne söndürdüm nede söndüm!! Ziyadan ziyadedir gönlüm!! Ömrüm gençlik sermayesini tüketsede; Samimiyetimin yok yenilgisi.. Vicdanım anka kuşu kanadı misali.. Olmadı ömrüm yaşama savaşının mağlubu!! Gönlüm ise taptaze hayatın 'GALİBİ'. " Züğürt tesellisi olmadı aşkım Benim aşım miskinlikle pişmedi Bozuk para gibi düşmedi fikrim Akıttığım teri yüceltmek iş mi? Şaşkınlara göre çılgın şaşkınım Akmadan damlayan nurumda aşkım Onurum sırrıma dökülen sırçam Sersefil bağlanan kaderimiz mi? Göz rengimiz değil perdeleyen sim Kalubeladandır şems'i usare Acelesiz damlar hem de amade Bedelsiz kalır mı çağlayan çağa Çağrısını bulur keşfedilmemiş Çağdaş yamyamlara sen ben:Biz ayna İnan kör gözlüler gündüzde ama Puntasında yoktur kırılacak ritim Sözünde var mıdır yıkılacak kin Simle işlenmiştir karanfil'i misk Kokusu Orjin'e huzuru süzüp İnfak infak yakut "yeşeren zümrüt" Kahve i muhabbet çayımdaki dem Ta MEDİNE’ dendir sunduğu zemzem Özü MEKKE'dendir suyu ve huyu 'ŞAFİ' dir şifadır 'NUR' dur feridir Paktır kirli değil çamuru şaki Buna saygı duysa şarapçı saki Dostumdur benim o saygımsa baki 'HAK' kın huzurunda o cennetimdir Söndü nar(ım) sevdam muhabbet gördü Ziya’dan ziyade 'GALİBİ' gönlüm. ( Yoncalı - 2003 )
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökhan Er, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |