Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
Bahar çiçeği gibi açan. Dalgalı saçların geldi sonra Yüzümü yalayan. Kokusuna doyamadığım tenin geldi. Giderken bıraktığın notun geçti elime. //Bir masala beraber daldık Hiç ummadığım ve düşünmediğim Bir zamanda. Ölesiye hüzünlüyüm, Ölesiye kırgınım sana bu gün Diyorsun. Ümitsizlik denizinde hep kıyıya vurdum. Hayat güzelliklerle dolu Sihirli bir kutuydu benim için. Bütün sevgimle ve inancımla Elimi her attığımda Bir şeylerin yok olup Gittiğini gördüm. Beklentilerimde savrulup gitti. Geceler karanlık,duygular kör Eller böyle kirli değildi bir zamanlar. Şarap niyetine güneşi Avuçlayıp içiyorduk Bir zamanlar. Sarhoşluğumuz mutluluktandı. Öyle şeyler ansızın terkediyor ki Hayatımızı. Artık bırakmıştım kendimi Hayatın akışına Gözlerim değilsede Yüreğim kapalı Dalıyordum yaşamlara Gülecektim ağlarken Duracaktım koşarken Gidecektim gelecekken. Ve asla!!! İçimi ısıtmayacaktım Birisiyle. Kırık camlar üzerinde Yalın ayak yürüyecektim. Önceleri seni//öylesine sevdim//. Ama sonra , Seni sevdim diyorsun. Seni özler oldum, seni bekler oldum. Kapını her kapatıp gittiğinde Ama sen!!! Üç gündür kapımı çalmadın Bir kez aramadın .// Diyorsun. Duygusuzsun diyorsun. Bencil değilim bir tanem Duyugusuz hiç değilim. Seni öylesine sevmedim Kokuna hasretim, Gülüşüne hasretim Sana hasretim. Çünkü her şeyden çok Seni seviyorum Seni seviyorum Seni seviyoruuuuuuuuuum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selahattin arslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |