"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
bir ozan diyorki dizelerinde /hep senmi ağladın hep senmi yandın bende gülemedim yalan dünyada sen beni gönlümce mutlumu sandın ömrümü boş yere çalan dünyada./ fırtınalar beni vurmadımı volkan yakmadımı sanıyorsun şafaklarımı kör sevgilerimi köz yapmadımı. elimde sandığım sevinçlerin kaydığını görmedimmi sanıyorsun. güneşin kar tanelerini erittiği gibi eridim,yandım bende bir zamanlar. derinden vuruldum bir gün delik deşik oldu yüreğim. kör kurşunlara geldim sanki küllenmiş yaralarım açıldı kanadı yüreğim için için. kendimi gördüm sende dertlerime ortak geldi diye sevindim. ayrılığa sevinilmez ben sevindim. aynı acıları yaşadığım için sevindim. onu içimde öldürdüğüm gün kadar sevindim. içimde yeni sevinçler yeşerttiğim için sevindim. //öylesine sevdim// diyen şair gibi değil adını kumlara yazmadım gönlüme yazdım dalgalar silmesin diye. duyarsız değilim duygusuz hiç değilim. ekmek gibisin benim için su kadar,hava kadar gerekli. akşamlarım sensiz değil gecelerim düşüncesiz değil kapımı kapayıp gittim kalbimi değil. telefonun azizliğine uğradım ışığını yanık görüp cevap vermemene üzüldüm aklıma gelmedi telefonların bozuk bana düşman olduğu. bana darılma bir tanem bana kırılma. duyguların yalnız değil. öylesine sevmedim seni adını kumlara yazmadım gönlüme yazdım dalgalar silmesin diye. akşamlarım sensiz değil gecelerim düşüncesiz değil kapımı kapayıp gittim kalbimi değil.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selahattin arslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |